English

یوسف محمدی خبر داد:

دستگیری شکارچی گراز در شهرستان مشگین شهر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر گفت: شکارچی متخلف گراز وحشی توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان دستگیر شد.

دستگیری شکارچی گراز در شهرستان مشگین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یوسف محمدی ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر حین گشت و کنترل موفق به دستگیری یک نفر شکارچی متخلف شدند که بر خلاف قوانین شکار و صید مبادرت به شکار گراز وحشی کرده بود.

وی افزود: از این شکارچی متخلف، لاشه دو راس گراز کشف و ضبط شد و پس از تشکیل پرونده ی تخلف جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین‌ شهر بیان کرد: با توجه به اینکه در سال جاری مجوز شکار صادر نشده و نقش مهم گراز در اکوسیستم منطقه نیز غیر قابل چشم پوشی است ماموران یگان حفاظت محیط زیست با حساسیت ویژه نسبت به حفاظت از این گونه با اهمیت اقدام می کنند و از عموم مردم و علاقمندان محیط زیست درخواست می کنیم  هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه 1540 و یا شماره 32530666 اطلاع دهند .

گفتنی است گرازها در جستجوی غذا با شخم زدن زمین های جنگلی و بیشه ها باعث حاصلخیزی و هوا دهی خاک می شوند و از طرف دیگر آفات زمین های کشاورزی را از بین می برند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه