English

یوسف محمدی خبر داد:

کشف ۵۰ قطعه پرنده شکاری و زینتی در مشگین شهر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین‌ شهر گفت: 50 قطعه پرنده شکاری، زینتی و نغمه سرا از شکارچیان غیرمجاز در شهرستان مشگین شهر کشف و ضبط شد.

کشف 50 قطعه پرنده شکاری و زینتی در مشگین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یوسف محمدی ، ماموران یگان حفاظت محیط زیست مشگین‌شهر موفق به دستگیری یک قاچاقچی پرنده‌های زینتی و شکاری و کشف و ضبط ۵۰ قطعه پرنده شکاری ، زینتی و نغمه‌سرا در این شهرستان شدند.

وی افزود: بدنبال وصول گزارشات مردمی مبنی بر زنده‌گیری انواع پرنده توسط یک نفر از اهالی روستاهای همجوار مشگین‌شهر و فروش غیرمجاز آن بلافاصله ماموران یگان حفاظت وارد عمل شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین‌ شهر بیان کرد: با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی از مخفیگاه این فرد بیش از ۵۰ قطعه انواع پرنده زینتی نغمه‌سرا و شکاری بصورت زنده کشف و ضبط شد.

محمدی اضافه کرد: در بازرسی بیشتر تعداد ۶ حلقه تور شکار و ۳۱ عدد قفس حمل و نقل پرنده و سایر اداوات شکار از متهم بدست آمد.

وی با بیان اینکه شهرستان مشگین‌شهر به جهت اقلیم مناسب از زیستگاه‌های اصلی پرندگان زینتی و شکاری در کشور  محسوب می‌شود ، از دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مشابه مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست و یا از طریق سامانه شبانه‌روزی ۱۵۴۰گزارش کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین‌ شهر افزود: طبق ماده ۱۳ قانون  صید و شکار و تبصره ۲ همان ماده زنده‌گیری پرندگان جرم بوده و مستوجب کیفر می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه