English

محمدرضا برادران:

تعطیلی اماکن و سالن‌های ورزشی سرپوشیده تا پنجم شهریور ادامه دارد

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اماکن و سالن های ورزشی سرپوشیده همچنان تا پنج شهریور ماه در استان تعطیل خواهند بود.

تعطیلی اماکن و سالن‌های ورزشی سرپوشیده تا پنجم شهریور ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمدرضا برادران ، معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اماکن ورزشی و باشگاه های سرپوشیده تا پنجم شهریور ماه همچنان تعطیل خواهند بود.

وی افزود: ورزشکاران و ورزش دوستانی که همواره با ورزش همراه بوده اند می توانند در فضاهای باز و پارک ها و پیست های دوومیدانی فعالیت های ورزشی خود را انجام دهند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: درخصوص انجام تمرینات ورزشی ورزشکارانی که اعزامی به مسابقات هستند تمهیداتی درنظر گرفته شده که بتوانند تمرینات فشرده و اختصاصی خود را ادامه دهند تا ان شالله برای استان و کشورمان افتخار آفرینی داشته باشند.

برادران در خصوص نظارت های انجام گرفته در زمینه فعالیت های باشگاه ها در زمان محدودیت های کرونایی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در سراسر استان تیم های نظارتی خود را فعال کرده و اقدام به سرکشی به باشگاه ها کرده که ناظرین ما اگر تخلفی صورت گیرد ، به تذکر جدی و تعطیل باشگاه اقدام می کنند.

وی تصریح کرد: بحمدالله اکثریت اماکن و باشگاه های ورزشی نهایت همکاری را داشته اند به خصوص باشگاه هایی که توسط اداره کل ورزش و جوانان اجاره داده شده اند اما گاها برخی باشگاه های خصوصی اقدام به بازگشایی باشگاه ها کرده اند که قطعا اداره کل با این باشگاه ها بصورت جدی برخورد خواهد داشت چراکه مسئله سلامتی مردم ما جای هیچ اجحافی ندارد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص جبران ضررهای باشگاه ها در دوران تعطیلی اماکن ورزشی گفت: اماکن ورزشی که از طریق ماده ۸۸ اجاره داده شده اند از پرداخت اجاره بها به اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل معاف هستند و اماکن ورزشی خصوصی نیز به بانک ها جهت دریافت وام معرفی شدند و بسیاری این وام را دریافت کرده و مابقی نیز تا اخر شهریور ماه با ثبتنام در سامانه از این تسهیلات بهره مند خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه