English

صغری فرشی:

بازدید مسافران و گردشگران در اردبیل افزایش می یابد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بازدید مسافران و گردشگران در اردبیل افزایش می یابد که در این زمینه اکیپ‌های نظارتی نقش مهمی دارند.

بازدید مسافران و گردشگران در اردبیل افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صغری فرشی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: بازدید مسافران و گردشگران در اردبیل افزایش می یابد که در این زمینه اکیپ‌های نظارتی نقش مهمی دارند.

وی گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 3 برابر افزایش داشته است که باعث بهبود خدمات ارایه شده به مسافران و گردشگران انجامیده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: با توجه به ورود خیل عظیم گردشگران به استان اردبیل از ابتدای امسال تاکنون نظارت و بازرسی ها جهت افزایش کیفیت خدمات ضروری بود و این اقدام به جد در سطح استان در حال انجام است.

فرشی ادامه داد: بازرسی و نظارت ها در قالب 5 اکیپ نظارتی در سطح استان اردبیل و با اولویت شهرهای گردشگرپذیر در حال انجام می باشد.

وی با اشاره به اینکه این بازدیدها شامل بازدیدهای تلفیقی نیز می باشد، اضافه کرد: این بازرسی ها با همکاری سایر دستگاه های نظارتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، اماکن عمومی و تعزیرات حکومتی به عمل آمده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: این بازرسی ها باعث افزایش رضایتمندی مسافران و گردشگران در سطح استان شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه