English

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل خبر داد:

افزایش ۴۰ درصدی اعتبارات کمک به شهرداری‌های استان اردبیل

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از افزایش 40 درصدی اعتبارات کمک به شهرداری های استان اردبیل خبرداد.

افزایش ۴۰ درصدی اعتبارات کمک به شهرداری‌های استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، داود شایقی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره افزایش اعتبارات شهرداری های استان اردبیل خبرداد گفت: اعتبارات شهرداری های استان اردبیل 40 درصد افزایش یافت است و این کمک ها برای اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی بوده و این منابع بزودی به شهرداری ها اختصاص داده خواهد شد.

وی ادامه داد:دولت  در سه ماهه اول امسال بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال  به شهرداری‌های این استان  کمک کرده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به تهیه سند آمایش استان اردبیل و همچنین سند توسعه ۱۱ شهرستان اشاره کرد و افزود: این اسناد براساس افق توسعه ۱۴۲۴ تدوین شده تا به عنوان یک سند بالادستی برنامه ها و طرح ها درست و منسجم اجرا شود.

وی ادامه داد: مرحله اول تهیه سند آمایش از سال ۸۵ تا ۹۰ به انجام رسید و فاز نهایی آن نیز در حال تدوین است.

شایقی بیان کرد: در ۲ ماه گذشته با برگزاری سه جلسه شورای برنامه‌ریزی سعی شده نقاط ضعف و قوت این سند ارزیابی شده و با ارائه نظرات کارشناسان، نخبگان و متخصصان به جمع‌بندی نهایی برسد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از ارسال این سند برای سازمان برنامه و بودجه و ابلاغ نهایی آن در قالب سند ملی آمایش کشور خبر داد و گفت: امید است تا پایان سال سند توسعه ۱۱ شهرستان استان اردبیل تهیه و آماده شود.

شایقی اظهار داشت: اصلی‌ترین موضوع و محور کار توجه به مسایل اشتغال و رونق تولید است که در این حوزه امر گردشگری بسیار مهم و اساسی به نظر می‌رسد و در کنار آن توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی فعالسازی واحدهای صنعتی نیمه تعطیل با تاکید بر صنایع دانش بنیان هدفگذاری شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل به سفر سال گذشته نوبخت به استان اردبیل و اختصاص ۴هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی اشاره کرد و افزود: از این رقم ۲هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به پایاب سد گیوی اختصاص یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه