English

دادستان کل کشور؛

نظارت‌ها در قوه قضائیه با حساسیت بسیار بالا در حال انجام است

دادستان کل کشور تصریح کرد: نظارت ها در قوه قضائیه با حساسیت بسیار بالا در حال انجام است.

نظارت‌ها در قوه قضائیه با حساسیت بسیار بالا در حال انجام است
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد ‌روز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: حمایت از تولید، اشتغال و امنیت غذایی مردم یکی از اولویت های است که همه دستگاه ها باید برای تحقق آن تلاش کنند.

وی اظهار داشت: هر چند انجام برخی از کارها از حوزه فعالیت دستگاه قضایی خارج است اما این دستگاه برای رونق تولید و حمایت از سرمایه گذار کمک کار خواهد بود.

دادستان کل کشور با بیان این مطلب که برای تحقق شعار سال همه باید تلاش کنند ادامه داد، تریبون نماز جمعه یکی از ظرفیت های خوب محسوب می شود که در این بخش کار گشا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: نظارت ها در دستگاه قضایی با حساسیت بسیار بالا در حال انجام است.

وی با بیان این جمله که تشدید نظارت ها یکی از دغدغه های جدی رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: هیات های بازرسی پنهان به طور مستمر کارهای نظارتی خود را در استانهای مختلف انجام می دهند.

دادستان کل کشور افزود: با توجه به ظرفیت های ممتاز مازندران این استان از جمله استانهای مهم کشور محسوب می شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: در شرایط فعلی هماهنگی های خوبی در دستگاه قضایی حاکم است و رئیس دستگاه قضا با همه تجربه های ارزشمند خود که در بخش های مختلف این دستگاه کسب کرد در حال خدمت رسانی است.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هر چند مازندران دارای ظرفیت های ارزشمندی در حوزه های مختلف است اما آسیب های هم این استان را تهدید می کند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی اظهار داشت: تجاوز به جنگلهای هیرکانی و اراضی منابع طبیعی یکی از آسیب های موجود در این استان است.

وی ادامه داد: حضور مقتدرانه دستگاه قضایی می تواند در از بین بردن این آسیب ها اثر بخش باشد و دست سوداگران را کوتاه کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این نکته که برای تحقق شعار سال همه دستگاه ها باید تلاش کنند، خاطرنشان کرد: حمایت دستگاه قضایی از تولید و اشتغال برای تحقق شعار سال بسیار گره گشا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه