English

وزیر بهداشت:

بی‌پولی نباید مانع درمان هیچ بیماری در کشور شود

وزیر بهداشت گفت: نباید در کشور کسی به خاطر نداشتن پول از دریافت خدمات درمانی محروم شود.

بی‌پولی نباید مانع درمان هیچ بیماری در کشور شود
به گزارش خبرگزاری موج

، بهرام عین الهی، در دیدار نوروزی با مدیران سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت با قدردانی و تشکر از اقدامات صورت گرفته در سازمان بیمه سلامت ایران، تاکید کرد: این سازمان انقلابی در خدمات دهی به مستضعفین به وجود آمده، بدون تردید در کشور ما نباید فردی به دلیل نداشتن منابع مالی در روند درمان بیماری خود دچار مشکل شود؛ چرا که این مساله با آرمان‌های انقلاب اسلامی سازگاری ندارد.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته ۵ دهک دارای بیمه رایگان شده و خدمات برای کودکان زیر ۷ سال رایگان انجام می‌شود، افزود: بیمه سلامت یکی از نهادهای انقلابی است که باید از مدیران این سازمان برای انجام کارهای بزرگ قدردانی کرد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: البته به هیچ کاری نباید قانع بود، می‌توان اقدامات بیشتری را با هدف خدمت رسانی به مردم و افراد مستضعف و آسیب پذیر انجام داد که این مسئله جزو اولویت‌ها و اهداف بزرگ وزارت بهداشت است. خوشبختانه خدمات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد رایگان شده و بسیاری از خدمات توانبخشی که در گذشته تحت پوشش بیمه نبود؛ اما در حال حاضر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد، لذا امیدواریم این روند خدمات دهی به بهترین شکل ادامه پیدا کند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه