English

طرح ترافیک پایتخت از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اجرای طرح ترافیک پایتخت و طرح کنترل آلودگی هوا از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

 طرح ترافیک پایتخت از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، شهریار افندی‌زاده روز شنبه گفت: طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳، همانند سنوات گذشته از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه رزرو طرح ترافیک روزانه همانند قبل، از طریق «سامانه‌ها» قابل انجام است، افزود: افرادی که به صورت روزانه قصد ورود به محدوده طرح ترافیک را دارند، می‌توانند مجوز ورود به طرح خود را به صورت هفتگی، از روز چهارشنبه هفته قبل یا به صورت روزانه رزرو کنند.

به‌طور معمول، ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

ساعت آغاز طرح هر روز هفته به غیر از پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۶:۳۰ صبح است و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه