English

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

دومین دستگاه متروباس امروز وارد چرخه ترافیک تهران می‌شود

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: دومین دستگاه متروباس امروز دوشنبه سوم مهر در خط خاوران آزادی تست گرم خود را آغاز می‌کند.

دومین دستگاه متروباس امروز وارد چرخه ترافیک تهران می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هرمزی در جلسه ستاد استقبال از مهرماه که با حضور دستگاه‌های حوزه حمل و نقلی و ترافیک ی برگزار شد، اظهار داشت: امروز دوشنبه سوم مهر به نسبت شنبه یکم مهر؛ ۲۰ درصد ترافیک صبحگاهی بیشتر شده است همچنین ۳۰۰ مدرسه مهم در معابر اصلی قرار دارند و پلیس راهور این مناطق را پوشش ترافیکی می‌دهند.

وی از فعالیت ۱۹۰ دستگاه ون به صورت شاتل‌تاکسی برای مدیریت ترافیک سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: در مترو نیز ۶ رام قطار به ناوگان ما اضافه شده است؛ حدود ۱۹۰ دستگاه ون نیز در طرح شاتل سرویس به شهر اضافه شده و استفاده از خدمات حمل و نقلی برای دانش‌آموزان در مهر رایگان است و دیگر شهروندان هم اگر از بستر الکترونیک استفاده کنند از تخفیف ۳۰ درصدی بهره‌مند می‌شوند. ۶ مرکز معاینه فنی نیز به سرویس‌های مدارس اختصاص پیدا کرده است.

هرمزی تاکید کرد: در ستاد استقبال از مهر پنج کارگروه ویژه تشکیل شد و فضای مناسبی را در شروع مهر در زمینه سخت افزاری از جمله نوسازی ناوگان رقم زد.

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: از روز شنبه یکم مهر، ۲ هزار و ۴۷ دستگاه برای اول مهر فعال شد همچنین روز اول مهر نخستین متروباس بعد از حدود پنج سال به صورت آزمایشی تست گرم خود را آغاز کرد و امروز هم دومین دستگاه در خط خاوران آزادی تست گرم خود را آغاز می‌کند.

پوریا علیمردانی مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای تهران نیز در این جلسه گفت: برای کنترل وسایل نقلیه باری در صبح از مبدا با توجه به فعالیت سامانه بار بر از صبح امروز ممنوعیت ورود کامیون‌های غیر از مواد آرد و سوختی به محدوده‌های ممنوع تهران اتفاق افتاده است و اگر تخلفی پیش بیاید از طریق پلیس راهور جلوگیری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه