English

همکاری بیش از ۹۷ هزار حامی در قالب طرح اکرام با کمیته امداد استان تهران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: بیش از ۹۷ هزار حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد استان تهران همکاری دارند.

همکاری بیش از ۹۷ هزار حامی در قالب طرح اکرام با کمیته امداد استان تهران

سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج با تبریک اعیاد ولادت امام حسن  مجتبی(ع) دومین امام شیعیان و روز اکرام و تکریم خیرین، اظهار داشت: این روز فرصت مناسبی برای تقدیر و تشکر از خیرینی است که ما را در یاری رساندن به مددخواهان و تامین نیازهای آنها  با کمیته امداد همراهی می‌کنند.

وی با عنوان اینکه روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) به درستی روز اکرام و تکریم خیران نامگذاری شده است، افزود: چرا که شاخص سیره اخلاقی ایشان اکرام و نیکوکاری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه عمل به سیره ائمه در جامعه باید گسترش یابد، بیان کرد: چرا که در این صورت است که خصایص نیکو در جامعه گسترش میابد.

پرپنچی با تقدیر از خیرین و موسسات خیریه ای که با کمیته امداد همکاری می‌کنند، گفت: این افراد هستند که نوع دوستی و مهربانی را در جامعه  نهادینه می‌کنند.

وی در خصوص عملکرد طرح های اکرام ایتام و محسنین که مربوط به رفع نیاز ایتام و کودکان نیازمند است، خاطرنشان کرد: در یازده ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در تهران بیش از ۳۱۶ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: هم اکنون ۲۷ هزار و ۲۳۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند که از این تعداد ۵ هزار و ۸۸۶ یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند.

وی افزود: ۹۷ هزار و ۶۹۹ حامی از این تعداد یتیم و فرزند محسنین حمایت می کنند.

پرپنچی، عنوان کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در ۱۱ ماهه امسال ۳۱۶ میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران یادآور شد: نیکوکاران گرامی برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین می توانند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir‌ ( انتخاب استان تهران) یا ارسال عدد ۰۲۱ به ۳۰۰۰۳۳۳۳ و همچنین تماس با خانه اکرام ۶۸۴۸۱۰۰۰_۰۲۱ اقدام نمایند.

وی در خصوص طرح ها و اهداف کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد تلاش می‌کند بجای ایجاد وابستگی مددجویان به امداد برای خودکفایی آنها طرح‌هایی را اجرا کند.

پرپنچی گفت: طرح های خودکفایی برای همه خانواده ها یکسان نیست بلکه طبق ظرفیت های هر خانواده انجام می گردد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران عنوان‌کرد: خودکفایی از طریق تحصیل فرزندان مددجویان یکی از روش های رسیدن خانواده ها به خودکفایی است که در این راستا حامیان و خیرین برای تحقق این مهم امداد را یاری می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه