English

موبایل قاپ خارجی دستگیر شد

سرهنگ رسول بهرامی، سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک تبعه کشورهای همسایه که از شهروندان موبایل قاپی می کرد، خبر داد.

موبایل قاپ خارجی دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ "رسول بهرامی" سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری 114 غیاثی در حال گشت زنی در خیابان "خاوران" تهران  بودند که یکی از شهروندان سراسیمه به آن ها مراجعه و اظهار کرد تلفن همراه وی توسط فردی زورگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه این شهروند موفق شده بود مشخصات ظاهری متهم را به خاطر بسپارد ادامه داد: مشخصات ظاهری سارق به گشت های انتظامی پلیس اطلاع رسانی شد و گشت زنی های هدفمند بدین ترتیب آغاز شد. 

وی گفت: ماموران پلیس دقایقی بعد به فردی که مشخصات آن با اطلاعات به دست آمد مطابقت داشت مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند و مشخص شد که این فرد به دفعات مختلف تردد شهروندان عبوری را  کنترل و در حال زاغ زنی است.

سرهنگ بهرامی ابراز داشت: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و تلفن همراه شاکی  را به همراه تعدادی تجهیزات پلیسی از متهم کشف کردند.  

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم که از اتباع کشورهای همسایه است  در تحقیقات اولیه به جرم خود معترف  و متهم پس  از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ بهرامی در پایان خاطر نشان کرد : شهروندان  با رعایت توصیه های پلیسی در محل های عمومی و پرتردد ترجیحا از تلفن همراه استفاده نکنند یا از هندزفری استفاده کنند و ازدادن تلفن همراه خود به افراد غریبه خودداری نمایند تا از وقوع این نوع سرقت جلوگیری نمایند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه