English

عامل قتل روحانی ماهشهری در عسلویه دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که بعد از قتل یک روحانی در شهر ماهشهر و سرقت خودرویش، به استان بوشهر متواری شده بود، خبر داد.

عامل قتل روحانی ماهشهری در عسلویه دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار حیدر سوسنی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان ماهشهر از توابع استان خوزستان و احتمال فرار متهم به استان بوشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان و ماموران پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: روز جمعه گذشته متهم در پوشش مسافر سوار برخودرو روحانی "حمزه اکرمی"  شده بود،  بعد از طی مسافتی در یکی از روستاهای خرمشهر با مقتول درگیر و با  اسلحه کلت کمری وی را به قتل رسانده و پس از سرقت خودرو از محل متواری می شود.

سردار سوسنی افزود: باهمکاری اطلاعاتی و میدانی ماموران فرماندهی انتظامی استان خوزستان و بوشهر، مخفیگاه متهم در شهرستان عسلویه شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه  قاتل دستگیر و خودروی مسروقه  کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: قاتل از ارازل اوباش محل بوده و دارای سوابق متعدد کیفری شامل  یک فقره  قتل، سرقت، حمل موادمخدر و 15 سال سابقه زندان داشته است، در اعترافات اولیه انگیزه خود از  قتل را سرقت خودرو اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه