English

وزیر آموزش و پرورش:

سال ۱۴۰۲ پرفراز و نشیب برای آموزش و پرورش کشور بود

وزیر آموزش و پرورش ابراز داشت: سال ۱۴۰۲ سالی پرفراز و نشیب برای آموزش و پرورش کشور بود.

سال ۱۴۰۲ پرفراز و نشیب برای آموزش و پرورش کشور بود
به گزارش خبرگزاری موج

، رضامراد صحرایی، در پیام نوروزی عنوان داشت: بار دیگر نسیم دلنواز بهار طبیعت بر جهان وزیدن گرفت و آیات الهی را در مقابل دیدگان همگان به نمایش گذاشت. تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن کریم فرصتی کم نظیر برای پرداختن به سیر آفاق و انفس، بازنگری در گذشته و برنامه ریزی برای آینده است. این دو عید بزرگ را به محضر بقیه الله الاعظم، نایب بر حقش و همه ایرانیان، به ویژه معلمان و دانش آموزان عزیز تهنیت و شادباش عرض می‌کنم.

سال ۱۴۰۲ سالی پرفراز و نشیب برای آموزش و پرورش کشور بود، در این سال شاهد اتفاقاتی امید بخش و مهم مانند پشت سر گذاردن فصلی مهم از رتبه بندی معلمان عزیز نوید آینده‌ای امیدآفرین برای ادامه این طرح است.

استقرار نظام تأثیر معدل امتحانات نهایی در نتایج کنکور گامی مهم برای تحقق عدالت آموزشی محسوب می‌شود و رسیدن به میانگین بهره برداری از ۸ مدرسه نوساز در هر روز از اهتمام دولت مردمی به مدرسه سازی و اعتماد خیرین مدرسه ساز به آموزش و پرورش حکایت می‌کند. در این سال آزمون‌های استخدامی به شکلی نوین به اجرا در آمد و تحولات دانشگاه فرهنگیان نشانه تغییر رویکرد از شیوه تأمین معلم به تربیت معلم در کشور بود.

در این سال اگر چه اخباری تلخ نظیر شهادت جمعی از دانش آموزان و معلمان عزیز در حادثه تروریستی ۱۳ دی کرمان کام خانواده بزرگ آموزش و پرورش را تلخ کرد اما رویش‌های بزرگ قرآنی و گام‌های بلند در مسیر احیای امور تربیتی و پیاده سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نوید استمرار راه این عزیزان را دارد.

در سال ۱۴۰۲ همه تلاش خود را برای رفع کاستی‌ها به کار بستیم اما این امر نیازمند زمان است و اطمینان داریم با همت همه فرهنگیان عزیز و تلاشی مضاعف در امسال به نتایج مبارکی دست خواهیم یافت.

سال ۱۴۰۳ را با توکل، همت و تلاشی مضاعف آغاز می‌کنیم و امیدواریم در این سال با مشارکت آحاد مردم بتوانیم در جهت تحقق سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش گام‌های بلندی برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه