English

آماده باش هلال احمر در پنج استان کشور

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: نیروهای هلال احمر برای امداد رسانی در استان‌هایی که اعلام قرمز بارندگی شده است، آماده باش هستند.

آماده باش هلال احمر در پنج استان کشور

بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، اظهارداشت:  با اعلام هشدار قرمز هواشناسی کشور  در پنج استان جنوب غرب و غرب کشور، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز علاوه بر اعلام آماده باش کامل در این پنج استان، هفت استان معین دیگر نیز  برای امداد رسانی در این خصوص  آماده باش هستند.

وی افزود: جمعا حدود ۱۲هزار امداد گر در این ۱۲استان آماده باش هستند، البته امیدواریم که حادثه ای رخ ندهد و تنها ارائه خدمات به مهمانان نوروزی باشد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، خاطرنشان کرد: خواهش ما این است که افراد به اطلاعیه های صادر شده توجه کنند و سبب قرار دادن  خود و خانواده  در مخاطره نشوند تا بتوانیم سالی خوب و بدون حادثه را آغاز کنیم.

طبق اعلام هواشناسی هشدار سطح قرمز و نارنجی  برای روز‌های سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و چهارشنبه اول فروردین ۱۴۰۳ در برخی از استان‌های کشور  پیش بینی شده است.

این استان‌ها شامل ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، لرستان  می باشند.

همچنین برای  استان‌های مرکزی، قم، سمنان، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، فارس، اردبیل، گیلان، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، قزوین، تهران، البرز، همدان، مازندران، بوشهر، گلستان و خراسان شمالی (۲۴ استان) نیز هشدار نارنجی اعلام شده است.

براساس اعلام مسئولین مربوطه مرخصی اعضای ستاد مدیریت بحران این استان‌ها لغو و این موارد به استان‌های تحت تاثیر ابلاغ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه