English

دادستان تهران:

متجاوزان به اراضی ملی و منابع طبیعی منتظر برخورد قاطع باشند

دادستان تهران ابراز داشت: با کسانی که می‌خواهند به هر نحو به منابع طبیعی و اراضی ملی تعرض و تجاوز کنند در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت جدی و ویژه برخورد می‌کنیم.

متجاوزان به اراضی ملی و منابع طبیعی منتظر برخورد قاطع باشند
به گزارش خبرگزاری موج

، به مناسبت هفته منابع طبیعی، صبح امروز، علی صالحی دادستان تهران و معاونان وی، سه اصله نهال در فضای سبز جلوی درب دادسرای عمومی و انقلاب تهران کاشتند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن تبریک هفته منابع طبیعی اظهار کرد: منابع طبیعی فواید بسیاری برای جامعه بشری دارد بنابراین صیانت و حفاظت از منابع طبیعی وظیفه شرعی و قانونی تمامی مردم است. بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری صیانت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و تمامی مردم در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی باید کوشا باشند.

وی افزود: به عنوان یک وظیفه قانونی و حقوق عمومی دادستان‌های سراسر کشور وظیفه حفاظت و صیانت از منابع طبیعی را بر عهده دارند و در این حوزه بسیار فعال هستند. طبق مقررات نیز با کسانی که بخواهند به منابع ملی و اراضی تعرض و تجاوزی داشته باشند قطعاً با قاطعیت برخورد می‌کنند.

صالحی بیان کرد: همکاران در دادسرای تهران تلاش می‌کنند تا از کسانی که در عرصه حفاظت از منابع طبیعی فعالیت می‌کنند، حمایت کنند. به همین منظور نیز دادسرای ویژه‌ای به منظور صیانت از منابع طبیعی تشکیل شده است و به صورت جد این موضوع را دنبال می‌کند معاونت مربوطه نیز در این حوزه فعال بوده و دارای شعب خاصی است.

وی ادامه داد: با کسانی که می‌خواهند به هر نحو به منابع طبیعی و اراضی ملی تعرض و تجاوز کنند در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت جدی و ویژه برخورد می‌کنیم. از تمام مردم کشور مخصوصاً در تهران تقاضا دارم که موضوع حفاظت و صیانت از منابع طبیعی را به عنوان وظیفه خود بدانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه