English

دادستان تهران در مسجد الزهرا حکیمیه دیدار مردمی داشت

دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود با حضور در مسجد جامع الزهرا (س) در منطقه حکیمیه، با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.

 دادستان تهران در مسجد الزهرا حکیمیه دیدار مردمی داشت
به گزارش خبرگزاری موج

، دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور در مسجد جامع الزهرا (س) در منطقه حکیمیه، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.

در این برنامه امام جماعت مسجد جامع الزهرا (س) نیز طی سخنانی بعد از نماز مغرب و عشاء، ضمن تقدیر از سیاست ریاست قوه قضائیه مبنی بر حضور و استقرار قضات و مدیران قضایی در میان مردم و نمازگزاران، این اقدام دادستانی تهران را گامی مؤثر در راستای حل مشکلات مردم و همچنین جلب رضایت آحاد جامعه، عنوان کرد.
همچنین بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران ماموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضایی شهروندان اقدام کنند.

دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه