English

کدام جاده‌های کشور با بارش برف مسدود و محدود است؟

معاون هماهنگی پیشگیری سازمان مدیرت بحران کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر شمال به جنوب و تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

کدام جاده‌های کشور با بارش برف مسدود و محدود است؟
به گزارش خبرگزاری موج

، حسین ظفری، در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور افزود: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های زنجان، تهران، مازندران، البرز، اصفهان، سمنان، قزوین، همدان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، کردستان، لرستان، مرکزی، قم، فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان، یزد، گلستان و گیلان همچنان ادامه دارد.

وی گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های هرمزگان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان جنوب، کرمان جنوب و خوزستان نیز گزارش شده است.

عضو شورای عالی مدیریت بحران در ادامه به وضعیت ترافیکی کشور نیز اشاره کرد و افزود: تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است. تردد از محور هراز مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

 

وضعیت سایر محورها

تردد روان در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) و محور فیروزکوه، آزادراه شمال-تهران و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت)

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا گرمدره

ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار-تهران در اکثر مقاطع

 

محورهای مسدود شریانی

۱- محور بوئین زهرا-ساوه

۲- کنارگذر اصلی اراک

۳- محور خرم آباد-پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد-کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌گردد.

 

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- محور پونل – خلخال

۲- محور هشتگرد – طالقان

۳- محور توسکستان – شاهرود

۴- بیرجند – اسدیه

۵- شهمیرزاد – کیاسر

۶- چشمه علی – کیاسر

۷- چشمه علی – گلوگاه

۸- بیرجند – درمیان

۹- سیرچ – شهداد - نهبندان

 

کدام محورها دارای محدودیت است

محور چالوس مسیر (رفت و برگشت)، واقع در استان مازندران، از ساعت ۶ بامداد یکشنبه ۱۳ اسفند لغایت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۵ اسفند، به دلیل عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌گردد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بر اساس گزارش مرکز مدیریت بحران استان قم، بارش شدید برف، این استان را یکپارچه سفیدپوش کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی راه‌های مواصلاتی استان باز است. تردد وسایل نقلیه در سطح شهر و روستاها با مشکل روبرو است و تلاش برای بازگشایی راه‌های شهری و روستایی مسدود همچنان ادامه دارد.

ظفری افزود: هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۱۳۱ برای استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، همدان، مرکزی، اصفهان، یزد، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، البرز، قم، تهران، گیلان، سمنان، ایلام، گلستان، خوزستان، کردستان، قزوین و زنجان صادر گردیده است و بر همین اساس تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادی در حالت آماده باش قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه