English

مناسبات حوزه سلامت ایران و قطر تقویت می‌شود

تقویت مناسبات حوزه سلامت دو کشور در دیدار وزرای بهداشت ایران و قطر، مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

مناسبات حوزه سلامت ایران و قطر تقویت می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، بهرام عین‌اللهی در دیدار با دکتر «حنان الکواری» وزیر بهداشت قطر که در حاشیه همایش بین‌المللی کیفیت و ایمنی در مراقبت‌های بهداشت و درمان در دوحه برگزار شد، با اشاره به لزوم همکاری‌های منطقه‌ای برای مقابله با بیماری‌ها، اظهار کرد: می‌توانیم به کمک بسیاری از کشورهای منطقه در زمینه بیماری‌ های واگیر بشتابیم.

وی از آمادگی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با کشور قطر در زمینه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی خبر داد و تاکید کرد: باید ارتباط دانشمندان دو کشور در زمینه کارهای پژوهشی، عملیاتی و میدانی توسعه یابد.

وزیر بهداشت ایران ضمن اعلام آمادگی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران برای گسترش همکاری‌های سلامت با قطر، افزود: این همکاری‌ها می‌تواند در زمینه گردشگری سلامت، تبادل استاد و دانشجو، تدابیر بهداشتی و مقابله با بیماری‌ها شکل گرفته و تقویت شود.

حنان الکواری، وزیر بهداشت قطر نیز در این دیدار از آمادگی این کشور برای گسترش همکاری‌های منطقه‌ ای و مشترک با ایران در حوزه سلامت خبر داد و گفت: تبادل استادان علوم پزشکی بین دو کشور به ارتقای سلامت همگانی و دانش پزشکی می‌انجامد.

وی از دیگر زمینه‌های تقویت روابط دو کشور را تسهیل گردشگری سلامت برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه