English

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران:

پرداخت هزینه بیماران صعب‌العلاج و پیوند اعضا کاهش می‌یابد

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از اتخاذ راهکارهای موثر به منظور حمایت از اقشار محروم جامعه در حوزه درمان به خصوص بیماران صعب‌العلاج و پیوند اعضا خبر داد.

پرداخت هزینه بیماران صعب‌العلاج و پیوند اعضا کاهش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد مهدی ناصحی امروز، ۲۵ بهمن در حاشیه بازدید از بیمارستان پیوند اعضا شیراز با اشاره به تدابیری که در حوزه حمایت از مراکز درمانی و بهبود کیفیت خدمات به بیمه‌شدگان اندیشیده شده است، گفت: بیمه سلامت تدابیری برای محاسبه هزینه‌ها با تعرفه خیریه در مرکز پژوهشی، آموزشی و درمانی خیریه بوعلی سینا به منظور حمایت از بیماران برداشته است.

وی با بیان اینکه دستاورد این سفر کاهش پرداخت هزینه از جیب بیماران صعب‌العلاج و پیوند اعضا است، افزود: با پرداخت به‌موقع مطالبات مراکز درمانی آن‌ها را در خدمت‌رسانی بهتر به جامعه یاری کنیم.

ناصحی از نگاه ویژه دولت به صندوق بیماران صعب‌العلاج خبر داد و افزود: بیمه سلامت طی سال‌های اخیر گام‌های ارزشمندی در حوزه ارائه خدمات به بیماران صعب‌العلاج برداشته که حمایت از بیماران پیوند عضو در زمره آن‌ها قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران ، قابلیت‌های مرکز پژوهشی، آموزشی و درمانی خیریه بوعلی سینا را فرامنطقه‌ای ارزیابی کرد و افزود: به موازات خدمت‌رسانی به هموطنان، طیف گسترده‌ای از اتباع خارجی در این مرکز درمانی خدمات دریافت می‌کنند که این امر بیانگر وجهه بین‌المللی معتبر بیمارستان بوعلی سینا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه