English

بهره‌برداری از ۶۷ پروژه محیط زیستی در ۱۷ استان با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست

همزمان با دهه فجر، ۶۷ پروژه محیط زیستی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در ۱۷ استان کشور به بهره برداری رسید.

بهره‌برداری از ۶۷ پروژه محیط زیستی در ۱۷ استان  با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست
به گزارش خبرگزاری موج

، همزمان با ایام دهه فجر ۶۷ پروژه محیط زیست با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در ۱۷ استان کشور با حضور علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کلنگ زنی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

علیرضا نورمحمدی مدیر کل حوزه ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: در نخستین افتتاحیه در هفته محیط زیست در ۱۹ استان کشور، ۱۰۱ پروژه محیط‌زیستی با اعتبار بیشتر از ۱۰ هزار میلیارد ریال انجام شد. در دومین مرحله از افتتاح پروژه‌ها در ۱۵ استان کشور در هفته دولت ۵۸ پروژه و با اعتبار بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد ریال افتتاح شد و امروز با ۶۷ پروژه در ۱۷ استان کشور با اعتبار بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال در خدمت شما عزیزان هستیم.

وی با اشاره به اینکه مجموع پروژه‌های افتتاح شده در سال‌جاری به رقمی نزدیک به ۴۹ هزار میلیارد ریال می‌رسد، بیان کرد: از این ۶۷ پروژه، ۱۵ پروژه تصفیه فاضلاب، ۱۲ پروژه مربوط به فیلتراسیون و ایستگاه‌های سنجش هوا، ۱۲ پروژه متعلق به ساخت و توسعه پاسگاه‌های محیط بانی، ۱۲ پروژه نیز برای پایش آنلاین صنایع و همچنین ۱۰ پروژه نیز برای زیرساخت‌ها، ۳ پروژه مربوط هوشمندسازی و ۳ پروژه برای آموزش است.

نورمحمدی گفت: بیشترین تعداد پروژه‌ها در این مرحله مربوط به استان خراسان رضوی با ۱۹ پروژه، استان تهران با ۸ پروژه و استان لرستان، همدان و آذربایجان غربی با ۶ پروژه است.

وی افزود: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات این پروژه‌ها از محل اعتبارات دولتی و مابقی از طریق اعتبارات غیردولتی انجام گرفته است از میان این پروژه‌ها ۳۴ پروژه در حوزه محیط زیست انسانی، ۲۰ پروژه در حوزه معاونت محیط طبیعی، ۱۰ پروژه در حوزه توسعه زیرساخت‌ها و ۳ پروژه در حوزه آموزش است.

نورمحمدی بیان کرد: همچنین در این ایام ۴ پروژه محیط زیستی کلنگ زنی خواهد شد که ۳ پروژه در استان خراسان شمالی و یک پروژه در استان قزوین خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه