English

خطاب به وزیر آموزش و پرورش،

رئیس کمیسیون آموزش مجلس خواستار تعیین تکلیف اعتراضات داوطلبان آزمون استخدامی معلمان شد

رئیس کمیسیون آموزش مجلس در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر اعتراضات داوطلبان به فرآیند رسیدگی آزمون استخدامی معلمان و انعقاد قرارداد کار معین با داوطلبانی که امتیاز بالای ۴۷۰ کسب کرده‌‎اند، شد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس خواستار تعیین تکلیف اعتراضات داوطلبان آزمون استخدامی معلمان شد
به گزارش خبرگزاری موج

، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نامه‌ای به رضا مراد‌صحرایی وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر اعتراضات داوطلبان به فرآیند رسیدگی آزمون استخدامی معلمان و انعقاد قرارداد کار معین با داوطلبانی که امتیاز بالای 470 کسب کرده‌‎اند، شد.

متن نامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به وزیر آموزش و پرورش به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر صحرایی

وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم

احتراماً همانگونه که مستحضرید به جهت اهمیت فوق العاده شغل معلمی و حساسیت آن، لازم است توانمندترین افراد برای ایفای وظیفه مهم تعلیم و تربیت انتخاب و به کار گمارده شوند. بدین منظور شایسته است آزمون‌های مربوط به جذب معلمان کاملا تخصصی و در نهایت دقت و نظم و انضباط برگزار گردد.

انتظار می‌رود پیش از برگزاری هر آزمون، فرآیند آزمون قبلی تکمیل و داوطلبان آن تعیین تکلیف گردند اما علی رغم گذشت ماه‌ها از برگزاری آزمون قبلی، فرآیندهای آن همچنان ادامه دارد. لذا دستور فرمایید هرچه سریعتر نتیجه اعتراضات به نمره آزمون و اعتراضات به جوابیه گزینش (کد 19) مشخص و به داوطلبان اعلام گردد.

همچنین پیرو مذاکرات شفاهی و قول داده شده در جلسه کمیسیون مقرر شده بود افرادی که حداقل نمره ٤٧ را در آزمون کسب نموده اما بعلت کمبود ظرفیت و رقابتی بودن فرآیند پذیرش، نتوانسته اند جذب شوند به صورت قرارداد کار معین در آموزش و پرورش مشغول به کار شوند تا بخشی از نیاز وزارت آموزش و پرورش نیز مرتفع گردد ولی متأسفانه تا کنون انجام نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه