English

دوازدهمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب افتتاح شد

دوازدهمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در دبیرستان دخترانه فرهنگ با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

 دوازدهمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب افتتاح شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، دوازدهمین دوره  نمایشگاه های مدرسه انقلاب به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان امروز در ۲۰هزار مدرسه سراسر کشور  افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل ۱۲غرفه است که دارای  سه بخش اصلی دیروز امروز و فردای کشور است که توسط دانش آموزان  روایتگری می شود.

این نمایشگاه تا ۳۰ بهمن برپا است و مخاطب اصلی آن دانش آموزان هستند.

در افتتاح این نمایشگاه در دبیرستان دخترانه تهران، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های دانش آموزی، دبیر کل ، معاون وزیر رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی حضور داشتند.

 

اتفاقات مهم در طول انقلاب با جریان دانش آموزی به هدف رسید

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مزیت این نمایشگاه ها دانش آموزی بودن آن است، چرا که بچه ها خود با عشق و احساس این برنامه را برپا می کنند.

وی افزود: علاوه بر آن فرصتی است که دانش آموزان در زمینه های مضامین انقلاب، دستاوردها و تاریخ گذشته مطالعه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، بیان کرد: برنامه امروز و حضور در این مدرسه یک مزیت دیگری داشت که برای ما یادآور حضور شهید فائزه رحیمی در برگزاری این نمایشگاه در سال 98 بود.

وی خاطر نشان کرد: در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس چیزی که سبب رونق و به مقصد رساندن هدف شد، جریان دانش آموزی بود.

حاج علی اکبری عنوان کرد: شاهد این هستیم که هرکجا جریان دانش آموزی حضور دارد یعنی امید و فردا وجود دارد.

مدرسه انقلاب 2

استمرار این انقلاب به دست دانش آموزان است

احمد محمود زاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی، نیز در این آئین اظهار داشت: امسال در بالغ بر هزار و 358 مدرسه دولتی و هیئت امنایی این برنامه برنامه ها برگزار می شود.

وی افزود: محور این برنامه ها دانش آموزی است چرا که بر این معتقدیم که دانش آموزان سرمایه های انسانی این کشور هستند و استمرار این انقلاب به دست آنها خواهد بود.

محمود زاده عنوان کرد: باید مسائل و اتفاقاتی که سبب پیروزی نظام مقدس اسلامی در جریان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بود به دانش آموزان گفته شود و این نمایشگاه یکی از راه های تحقق این مهم است.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی بیان کرد: بسیاری از مسئولینی که امروز در کشور اثر گذار هستند، محصول اتحادیه های دانش آموزی هستند و این فعالیت ها میتواند نقش ویژه ای در تربیت مدیران فردا داشته باشد.

وی با اشاره به شهید فائزه رحیمی، بیان کرد: این بانوی بزرگوار فعال در همین حوزه بوده است و امیدواریم همه دانش آموزان تربیت شده این مکتب باشند.

 

نقش موثر دهه هشتادی ها در خط نگهداری انقلاب

حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، نیز در حاشیه این نمایشگاه گفت: تفاوت این دوره از نمایشگاه ها گستردگی آن و تنوع در برنامه ها بوده است.

وی افزود: از جمله برنامه هایی که  امسال در کنار نمایشگاه ها در مدارس برنامه ریزی شده تئاتر، برگزاری جشن و اتاق فرار است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان عنوان کرد: حضور افرادی که آنها را دهه هشتادی مینامند در مدرسه و خط نگهداریشان  برای نظام و انقلاب ستودنی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه