English

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان:

رویداد مدرسه نوجهان در مدارس استان اردبیل برگزار می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل از برگزاری رویداد مدرسه‌ای نوجهان در مدارس این استان خبر داد.

رویداد مدرسه نوجهان در مدارس استان اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، امین صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه نوجهان در ۴۰۰ مدرسه استان در آبان و آذرماه با حضور اساتید و کارشناسان این حوزه در مدارس برگزار می‌شود تا مفاهیم نظم جدید جهانی بهتر و بیشتر در بین جامعه تبیین شود.

وی افزود: رویداد مدرسه نوجهان در راستای ماموریت مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان در دیدار آبان ماه سال گذشته پیرامون بررسی نقش جمهوری اسلامی ایران در نظم نوین جهانی نامگذاری شد که اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با برگزاری رویداد مدرسه‌ای نوجهان با شعار (جهانی نو در افق نوجوان) به دنبال تبیین این موضوع بوده است.

صادقی ادامه داد: این رویداد همزمان با سراسر کشور در مدارس منتخب استان اردبیل نیز برگزار شده و بسته‌های نمایشگاهی و لوازم مورد نیاز توسط اتحادیه تهیه و در اختیار مدارس قرار گرفته تا در بحث تولید محتوای مناسب و تاثیرگذار اقدام موثری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه رویداد مدرسه جهان نو سه ویژگی انزوای آمریکا، انتقال قدرت از غرب به غرب آسیا و توسعه منطق مقاومت را پی دارد، گفت: اتحادیه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری اقدام به راه‌اندازی این رویداد مدرسه‌ای کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه