English

معاون وزارت بهداشت:

طی ۲ سال اخیر ۱۰ درصد به تعداد تخت‌های بیمارستانی کشور افزوده شد

معاون درمان وزارت بهداشت ابراز داشت: هم اکنون بالغ بر ۱۶۰ هزار تخت بیمارستانی داریم که افزایش ۱۰درصدی تختهای بیمارستانی ما پس از انقلاب و طی همین دو سال اخیر صورت گرفته است.

طی ۲ سال اخیر ۱۰ درصد به تعداد تخت‌های بیمارستانی کشور افزوده شد
به گزارش خبرگزاری موج

، در سفر معاون درمان وزارت بهداشت به یاسوج، بخش مراقبت ویژه اطفال (nicu)، بخش پزشکی هسته‌ای و بخش دیالیز بیمارستان امام سجاد(ع) با حضور وی افتتاح و  همچنین از بخش های مرکز بازدید شد.

دکتر سعید کریمی در نشست با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش ۱۰ درصدی تعداد تخت های بیمارستانی کشور طی ۲ سال اخیر خبر داد و گفت: هم اکنون بالغ بر ۱۶۰ هزار تخت بیمارستانی داریم که افزایش ۱۰درصدی تختهای بیمارستانی ما پس از انقلاب و طی همین دو سال اخیر صورت گرفته است.

معاون درمان وزارت بهداشت پس از شنیدن مطالبات و پیشنهادهای نمایندگان متخصصان گفت: در دولت سیزدهم به ویژه طی دو سال اخیر اقدامات بزرگی صورت گرفته که در آینده شاهد نتایج آنها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه استفاده بهینه از منابع و درآمدها نقش مهمی در پیشبرد اهداف خواهد داشت، خاطر نشان کرد: با بهروری می‌توان هزینه‌ها را کاهش و درآمد را افزایش داد.

کریمی با تقدیر از سرپرست و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ارائه خدمت بی‌وقفه یک فداکاری و ایثارگری می‌خواهد. خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تلاش شبانه روزی خدمات خوبی به مردم این استان ارائه می دهد. قصد ما از این سفر تشکر و قدردانی از شما عزیزان بوده است.

وی تاکید کرد: تعداد ۵۰۰ تخت مراقبت ویژه اطفال داشتیم که هم اکنون افزایش دو برابری داشته، دو هزار و ۵۰۰ تخت مراقبت ویژه نوزادان نیز به مجموع NICU های ما افزوده شده است.

 دیدار معاون درمان وزارت بهداشت با استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

معاون درمان وزارت بهداشت در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به مشکلات این استان در زمینه درمان بیماری‌های قلبی، خوشبختانه با نصب دستگاه آنژیوگرافی و تامین نیروی انسانی این مشکل مرتفع خواهد شده لذا دیگر نیاز نیست که مردم جهت درمان بیماری های قلبی خود به استان های مجاور مراجعه نمایند.

کریمی  با بیان اینکه در حوزه درمان استان کهگیلویه و بویراحمد طی دوسال اخیر اتفاقات خوبی رخ داده است، افزود: تجهیزات بسیاری خوبی به این استان تخصیص داده شده است که نمونه‌ای از آن NICU  برای نوزادان تازه متولده شده است.

وی از صدور مجوز ساخت بیمارستان سرطان در استان خبر داد و گفت: باید اهتمام و پیگیری‌های لازم جهت تسریع در ساخت این بیمارستان صورت پذیرد و جهت تامین تجهیزات، وزارت بهداشت حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه