English

ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران:

وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی روزانه مبلغ ۵۲ هزار تومان جریمه می‌شوند

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت:معاینه فنی وسایل نقلیه به صورت مکانیزه با دوربین‌های سطح شهر کنترل می‌شود و وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی در صورت تردد روزانه مبلغ ۵۲ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی روزانه مبلغ ۵۲ هزار تومان جریمه می‌شوند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، سید محمد میرزایی قمی روز سه‌شنبه اظهار کرد: در فروردین امسال خودروهای تولید داخل فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودروهای وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند ضمنا معاینه فنی وسایل نقلیه به صورت مکانیزه با دوربین‌های سطح شهر کنترل می‌شود و وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی در صورت تردد روزانه مبلغ ۵۲ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی در خصوص وضعیت مراجعات خودروها برای دریافت معاینه فنی در یک هفته سال جدید افزود: با توجه به ادامه خدمت رسانی مراکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز از ابتدای امسال حدود ۲۲ هزار دستگاه خودرو به مراکز شهر تهران مراجعه کرده‌اند که یک در صد از این مراجعات مربوط به خودروهایی است که امسال مشمول معاینه فنی هستند.

 

بیشتر بخوانید:

هر آنچه در مورد معاینه فنی خودرو باید بدانید/ مراحل دریافت معاینه فنی خودرو

 

کدام خودروها امسال مشمول اخذ معاینه فنی هستند

به گفته میرزایی قمی، بخشی از این مراجعات مربوط به خودروهای میهمانان نوروزی شهر تهران بود که جهت رفاه حال این عزیزان در نیمه نخست فروردین پذیرش در همه مراکز معاینه فنی پایتخت بصورت حضوری انجام شده و نیازی به اخذ نوبت اینترنتی و غیر حضوری نیست.

شهر تهران از بضاعت ۶۴ خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در ۱۷ مرکز معاینه فنی ثابت و ۱۵ واحد سیار تک خطه و همچنین سه مرکز معاینه فنی تک خطه مختص خودروهای سنگین برخوردار است که شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از آدرس و نحوه فعالیت مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه و یا با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه