English

وزیر دادگستری:

امر پیشگیری و نظارت بر بازار بسیار حایز اهمیت است

وزیر دادگستری ابراز داشت: امر پیشگیری و نظارت بر بازار بسیار حایز اهمیت است و نباید در گیر و دار رسیدگی به پرونده‌ها از آنها غفلت شود.

امر پیشگیری و نظارت بر بازار بسیار حایز اهمیت است
به گزارش خبرگزاری موج

، امین حسین رحیمی در همایش مدیران کل ستادی و استانی سازمان تعزیرات حکومتی با تبریک و گرامیداشت حلول ماه رجب و میلاد امام محمدباقر علیه السلام، ماه رجب را فرصتی برای خودسازی و توجه ویژه به معنویات و تفکر در نعمات الهی برشمرد و گفت: یکی از مهمترین عبادات خدمت به مردم است و این فریضه ارزشمند در ماه‌های رجب و شعبان و رمضان جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کنند.

وزیر دادگستری با قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در سازمان تعزیرات حکومتی، نظارت بر تولیدکنندگان را مهمترین بخش از فرایند تنظیم بازار و قیمت‌گذاری عنوان کرد و گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در موضوع تنظیم و کنترل بازار، تشکیل کمیته اقدام مشترک با حضور و همکاری وزارت صمت، وزارت جهاد و با محوریت سازمان تعزیرات حکومتی بود که بحمدالله شعبات آن در استان‌ها نیز فعال شده و امیدواریم با پیگیری جدی این موضوع، روند نظارت بر بازار و پایش و کنترل قیمت‌ها و در نهایت ثبات و امنیت بازار و جلب رضایت مردم حاصل شود.

وزیر دادگستری گفت: جایگاه همه ما خدمت به مردم است و در این زمینه بسیار مهم است که ضمن قاطعیت در پیگیری و رسیدگی به پرونده‌ها به کسی ظلم نشده و حق کسی ضایع نشود. امر پیشگیری و نظارت بر بازار بسیار حایز اهمیت است و نباید در گیر و دار رسیدگی به پرونده‌ها از آنها غفلت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه