English

باند بزرگ قاچاق فرآورده‌های نفتی منهدم شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انهدام باند قاچاق فرآورده‌های نفتی با ۱۳۳ میلیون لیترسوخت قاچاق خبر داد.

باند بزرگ قاچاق فرآورده‌های نفتی منهدم شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای یک شبکه قاچاق فرآورده های نفتی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با کار اطلاعاتی موفق شدند که اعضای این شبکه را که در قالب یک شرکت اقدامات مجرمانه انجام می دادند و بیشتر در استان های خراسان رضوی، تهران و مرکزی فعالیت داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به کشف 3.5 میلیون لیتر سوخت قاچاق از این شبکه و اینکه برابر اسناد و مدارک موجود مشخص شد که اعضا این باند تا کنون بیش از 130 میلیون لیتر فرآورده های نفتی (به عنوان مال از دست رفته ) را قاچاق کرده اند، افزود: در این رابطه و با توجه به حجم گسترده اقدامات مجرمانه 30 نفر از اعضای این باند دستگیر و تاکنون از 70 نفر که به طور مستقیم و یا به عنوان رابط در این موضوع دست داشته اند تحقیقات لازم به عمل آمده است .

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کلیه اموال منقول و غیر منقول و حساب های بانکی متهمان اصلی این پرونده شناسایی و مسدود شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه همراهی و همکاری مردم می تواند پلیس را در برخورد بهتر و سریعتر با مجرمان و مفسدان اقتصادی یاری رساند، خاطر نشان کرد: هموطنان می توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی را باسامانه 096300 پلیس امنیت اقتصادی فراجا درمیان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه