English

وزیر بهداشت:

۱۰ مجروح حمله تروریستی کرمان علائم حیاتی پایینی دارند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز داشت: طبق گزارش‌های رسیده، هم‌اکنون علائم حیاتی ۱۰ مجروح حمله تروریستی کرمان پایین است.

۱۰ مجروح حمله تروریستی کرمان علائم حیاتی پایینی دارند
به گزارش خبرگزاری موج

، بهرام عین‌اللهی در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان و با حضور در شهرستان خدابنده برای افتتاح پروژه‌های حوزه بهداشت، اظهار کرد: طبق گزارش‌های رسیده، هم‌اکنون علائم حیاتی ۱۰ مجروح حادثه تروریستی کرمان پایین است.

وی با یادآوری اینکه از ۱۰۱ مجروح حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه که در بیمارستان‌های کرمان بستری هستند، ۳۲ نفر در بخش آی‌سی‌یو نگه‌داری می‌شوند، ادامه داد: بی‌تردید اگر بخواهیم این حادثه را از جنبه‌های دیگر بررسی کنیم، می‌توان نوعی محک جدی برای میزان آمادگی کادر درمانی قلمداد کرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه مجروحان حادثه تروریستی کرمان بلافاصله به ۱۲ مرکز درمانی این استان اعزام شدند، خاطرنشان کرد: از زمانی که در کرمان حضور پیدا کردیم، ۱۱۰ عمل جراحی مهم برای بیماران انجام گرفت.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه به دلیل اصابت ترکش به ناحیه سینه تعدادی از مجروحان، نیازمند لوله‌گذاری و تخلیه خون بودیم، افزود: برای مدیریت بهتر در این قضیه ۱۸ نیروی تخصصی از استان‌های شیراز و تهران به بیمارستان‌های استان کرمان اعزام شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه