English

دادستان تهران از زندان مرکزی زنان تهران بازدید کرد

دادستان عمومی و انقلاب تهران همراه با هیئتی ۹۰ نفره قضات از زندان مرکزی زنان تهران بازدید کرد.

دادستان تهران از زندان مرکزی زنان تهران بازدید کرد
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از قوه قضاییه، علی صالحی در ادامه روند بازدیدهای مستمر خود از بازداشتگاه‌ها و زندان‌های تهران، روز سه شنبه به همراه مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تهران و هیئتی متشکل از ۹۰ نفر از معاونین دادستان و قضات در ندامتگاه مرکزی نسوان استان تهران حضور یافتند و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و گفت‌وگوی چهره به چهره با مددجویان درباره مطالبات آن‌ها دستورات لازم را صادر کردند.

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امروز در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه و در راستای برنامه تحولی قوه قضاییه، به همراه ۹۰ نفر از معاونین و قضات شعب مختلف دادسرای تهران از ندامتگاه مرکزی نسوان استان تهران بازدید داشته و به همراه هیات مذکور با تمامی مددجویان دیدار و درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها بررسی و دستورات لازم و فوری صادر شد.

صالحی افزود: در این بازدید امکانات رفاهی ارائه شده به مددجویان نیز ملاحظه شد که در نتیجه تلاش‌های مدیرکل و کارکنان سازمان زندان‌های استان تهران در این ندامتگاه موقعیت مناسبی فراهم شده تا زندانیان از لحاظ تغذیه، بهداشت و امکانات رفاهی در شرایط خوبی به سر ببرند.

دادستان تهران گفت: عمده درخواست‌های مطرح شده در این بازدید از سوی مددجویان شامل اعمال ماده ۴۷۷، درخواست انتقالی و ارفاقات قانونی از جمله مرخصی، آزادی مشروط، رای باز و … بود که به تمام این درخواست‌ها رسیدگی و دستورات لازم و متناسب صادر شد.

صالحی در پایان ضمن تشکر از تلاش همکاران قضایی ناظر زندان و مسؤولین و کارکنان اداره کل زندان‌های استان تهران عنوان کرد: چنین بازدیدهایی آثار و برکاتی متعدد و مفیدی دارد که به عنوان مثال می‌توان به فراهم شدن مقدمات آزادی ۴۴ نفر از مددجویان با استفاده از ارفاقات قانونی و صدور دستور آزادی آن‌ها در این بازدید اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه