English

پیام سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ به مناسبت گرامیداشت "هفته پژوهش"

فرمانده انتظامی تهران بزرگ طی پیامی هفته پژوهش را به همه پژوهشگران، اندیشمندان، فرهیختگان، دانشجویان و محققان تبریک گفت.

پیام سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ به مناسبت گرامیداشت "هفته پژوهش"
به گزارش خبرگزاری موج

،  فرمانده انتظامی تهران بزرگ طی پیامی هفته پژوهش را به همه پژوهشگران، اندیشمندان، فرهیختگان، دانشجویان و محققان تبریک گفت. 

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن و الرحیم

دانایی یکی از محورها و شاخص های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه ای است. سنجش سطح دانایی به میزان تولید و  مصرف اطلاعات و گسترش دانایی به دسترسی سریع وآسان به منابع علمی موثق وابسته است. دانسته های ما یا با مطالعه منابع اطلاعاتی موجود و یا بنا به پژوهش هایی که خود انجام می دهیم، به دست می آید. منبع اصلی تولید اطلاعات و دانش جدید در واقع حاصل از فعالیت های پژوهشی است که انجام می گیرد.

خداوند متعال جهت تعالی بشر هر آنچه را که نیاز دارد، به صورت استعدادهای بالقوه آفریده و وظیفه بشر است که با همت، تلاش بی وقفه، هدفمند و پژوهش محور، استعدادهای مذکور را کشف و بالفعل نماید و بدیهی است که دستیابی به مائده های هستی که خداوند در اختیار بشر قرار داده "سخر لکم ما فی السماوات و مافی الارض" جز از طریق تلاش و پژوهش میسر نمی گردد " لیس الانسان الا ما سعی".

در خصوص دستیابی به چشم اندازهای کوتاه مدت و بلندمدت سیاست های کلی انقلاب اسلامی در گام دوم به ویژه تحقق هدف سال براساس منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب، نیازمند کار پژوهشی و کارشناسی دقیق است که جوانان این مرز و بوم با کار و پژوهش شبانه روزی توانسته اند نام ایران را در تمامی عرصه ها بر سر زبان ها بیاندازند. پژوهش عامل تحول، پیشرفت و پیروزهای چشمگیر ایران در تمامی میدان های علمی به ویژه در عرصه های علوم دفاعی، پزشکی، فناوری صلح آمیز هسته ای، علوم نانو و فناوری های زیستی می باشد به طوریکه جهان در برابر شتاب این پیشرفت متعجب شده است. عاملی که باعث شده است تا به تقدیر این توانمندی و بصیرت، 25 آذر ماه به نام روز پژوهش در تقویم ایران اسلامی نامگذاری شود .

اینجانب هفته پژوهش و فناوری را به همه دانش پژوهان، پژوهشگران، نوآوران، استادان و فرهیختگان گرامی تبریک  عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش و همت همه تلاشگران این عرصه، شاهد، موفقیت های چشمگیری در توسعه علمی سازمان انتظامی کشور باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه