English

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:

روزهای خوبی در انتظار دریای خزر خواهد بود

بنا بر اعلام رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، با پیگیری ها و دیپلماسی‌های انجام شده، دریای خزر روزهای خوبی را شاهد خواهد بود.

روزهای خوبی در انتظار دریای خزر خواهد بود
به گزارش خبرگزاری موج

، علی سلاجقه در جمع مدیران خراسان شمالی در مجتمع پتروشیمی خراسان در ۹ آذر ماه با اشاره به ورود گرد و غبار از صحرای قره قوم کشور ترکمنستان به بخش های شرقی و شمال شرقی کشور اظهار کرد: برای حل این مشکل رفت و آمدهای زیادی به کشور ترکمنستان صورت گرفته و اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه قره قوم در کشور ترکمنستان صحرای وسیعی است، افزود: کشور مذکور قول همکاری برای حل مشکل را داده و از سوی دیگر در این زمینه طرح جامع نیز آماده شده است.

معاون رییس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه خراسان شمالی باید به جایگاه واقعی خود برسد، تصریح کرد: زنجیره ارزش در حوزه صنعت پتروشیمی خراسان باید شکل گیرد.

وی به افتتاح پروژه بازیافت آمونیاک پساب پتروشیمی خراسان طی امروز اشاره کرد و گفت: با اجرای این پروژه منابع آب، خاک و هوای استان حفظ می شود و این پروژه یکی از طرح های الگو در کشور است.

سلاجقه در ادامه با بیان اینکه خراسان شمالی دارای مناطق بکر و بی نظیر زیست محیطی در کشور است، گفت: جمعیت پلنگ استان رو به رشد بوده و همچنین گونه یوزپلنگ آسیایی نیز در استان مشاهده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه