English

پلیس پیگیر ارتقای ایمنی خودروهای تولید داخل است

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام دستگیری ۱۱ سارق و کشف ۲۰ خودروی سرقتی بر پیگیری پلیس برای ارتقای ایمنی خودروهای داخل تاکید کرد.

پلیس پیگیر ارتقای ایمنی خودروهای تولید داخل است
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، علی ولی‌پور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، امروز ۸ آذر در برنامه خبری پلیس آگاهی تهران که به موضوع دستگیری ۱۱ سارق خودرو، موتورسیکلت همراه با کشفیات اختصاص داشت، گفت: با تلاش‌های مستمر و پیگیری‌های مداوم ۱۵ نفر سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام آنکه ۴۵ فقره دزدی از این افراد ثبت شده است، افزود: خودروهای سرقتی ساخت و تولید داخل هستند که 20 فقر از خودروها کشف شدند.

علیپور گودرزی توضیح داد: سارقان با شناسایی خودروها، با جرثقیل اقدام به جابه‌جایی آنها به مکانی دیگر و فروش آنها به مال‌خران می‌کردند.

وی در خصوص نقص سیستم قفل اغلب خودروها و نداشتن استاندارد در این خصوص اعلام کرد: معایب و نواقص اغلب خودروهای داخل در جلسات متعدد کارشناسی و اعلام شده است و در این باره با استانداران نیز گفتگوهایی داشتیم تا نسبت به ایمنی در خودروها اقدام جدی انجام شود.

 

بیشتر بخوانید:

دستگیری سارقین خودرو و موتورسیکلت

 

دستگیری سارقین خودرو و موتورسیکلت

رییس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: پلیس نسبت به ارتقای ایمنی خودروها برای کاهش سرقت مطالبه گری جدی دارد و موارد ترک‌فعل‌های انجام شده در اینباره را پیگیری و به دستگاه قضایی گزارش می‌کند.

علیپور گودرزی تاکید کرد:  نصب ردیاب وGPS بر روی خودروها برای ردیابی اتومبیل‌ها موردتایید است و در کاهش سرقت‌ها و افزایش کشفیات موثر است.

وی در خصوص نصب پایبند الکترونیکی برای برخی سارقان سابقه‌دار گفت: اینکار مورد تاکید است و می‌تواند در اشراف اطلاعاتی پلیس نسبت به سارقان موثر باشد. توافق شده تا اطلاعات سامانه در اختیار پلیس قرار بگیرد.

گفتنی است، امروز در کنار برنامه خبری نمایشگاه ادوات جرم و سرقت نیز در پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه