English

آیت الله خاتمی در خطبه‌های نمازجمعه تهران:

شبکه‌های بیگانه در پی الگوسازی هستند

خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: جریانی که بی‌حجابی و بدحجابی را تئوریزه می‌کند گناهش به مراتب بدتر از بی‌حجاب‌ها است.

شبکه‌های بیگانه در پی الگوسازی هستند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سیداحمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار داشت: شبکه‌های بیگانه در پی الگوسازی هستند. الگوهای بدلی، آدم‌هایی که از خدا بی‌خبر هستند و یک بار پیشانی برای خدا به خاک نسائیده‌اند را برای جوانان رقم می زنند.

وی ادامه داد: متاسفانه طی هفته‌های اخیر شاهد دو جریان ترویج بدحجابی و شل حجابی بودیم و جریانی که می‌خواهد این مسئله را توجیه و تئوریزه کند.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: جریانی که بی‌حجابی و بدحجابی را تئوریزه می‌کند گناهش به مراتب بدتر از بی‌حجاب‌ها است. حجاب قانون خداست. همه فقها می‌گویند حجاب از ضروریات دین است.

خاتمی تصریح کرد: در دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با رئیس اوقاف سوریه، رهبری از محور مقاومت یاد کردند و بشار اسد را یک مبارز مقاوم نام بردند و بر وحدت بین‌المسلمین با اشاره به نقاط مشترک تاکید کردند و فرمودند امیدواریم در قدس نماز بخوانیم واین روز دیر نیست.

وی همچنین بر اهمیت تجلیل از کارگران و شهدای آنها تاکید کرد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به حوادث اخیر در خیابان پاسداران بیان داشت:‌ جنایتکارانی که شهید حدادیان را بین خودشان کشاندند و هر کسی با هر چه داشت او را زد و جمجمه‌اش را از پشت سوراخ کردند یعنی داعش‌های وطنی. سخن همه مردم این است که عوامل این جنایت مشخص شوند و به اشد مجازات برسند.

خاتمی اظهار داشت: مطمئن هستم صحبت‌های این هفته من مانند صحبت‌های هفته قبلم باعث شده من را در فضای مجازی نوازش، فحاشی و اهانت کنند. بدانند خاتمی منتظر شهادت است و کوچکترین و کمترینِ شماست و دعا کنید در این صراط مستقیم افتخار همراهی با شما را داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه