English

آزاد سازی ۸۳۰ میلیاردی اراضی کشاورزی در ری

سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزادسازی 83 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش بیش از 830 میلیارد ریال در این شهرستان، خبر داد.

آزاد سازی 830 میلیاردی اراضی کشاورزی در ری

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمدقاسم طرهانی بیان داشت: در راستای مقابله و مبارزه با پدیده شوم زمین خواری، تحقیقات میدانی و مقابله ای با تغییر کاربری غیر قانونی و انجام ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین های کشاورزی بخش " خاورشهر" در دستور کار ماموران کلانتری 177 این فرماندهی،  قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی این شهرستان و بخشداری منطقه، زمین های مورد نظر شناسایی و در اقدامی عملیاتی دیوارکشی ها و بنا های احداث شده در این زمین ها تخریب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در این عملیات 83 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رها سازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ارزش زمین های رها سازی شده از چنگ زمین خواران را برابر نظر کارشناسان بیش از 830 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا 38 حکم قضائی در روز گذشته به اجرا در آمد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه