English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

رفع تداخل اراضی موجب صدور سند برای کشاورزان می شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: رفع تداخل اراضی موجب صدور سند برای کشاورزان می شود.

رفع تداخل اراضی موجب صدور سند برای کشاورزان می شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی صبح یک شنبه در سفر یک روزه به شهرستان بستان آباد به همراه نماینده مردم بستان آباد و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به بررسی وضعیت حوزه کشاورزی در این شهرستان پرداخت و از پروژه‌های کشاورزی و دامپروری بستان بازدید کرد.

بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی از جمله اجرای سامانه‌های نوین آبیاری و بررسی روند اجرای طرح رفع تداخلات اراضی کشاورزی از مهمترین محورهای سفر رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به بستان آباد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه این سفر به خبرنگاران با بیان اینکه تداخل پلاکات ثبتی و صدور سند کشاورزی یکی از اولویت‌های وزرات جهادکشاورزی است که در این ارتباط نیز اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است افزود: ماحصل اقدامات مربوط به رفع تداخل اراضی موجب صدور سند برای کشاورزان می‌شود و این قشر با تثبیت مالکیتشان به راحتی می‌توانند از خدماتی هم چون دریافت وام بانکی بهره مند شوند لذا رفع تداخلات اراضی گامی اساسی و بنیادین در راستای رفع مشکلات حوزه زمین می‌باشد.

فتحی اجرای سامانه‌های نوین آبیاری را یکی از الزامات کشاورزی اقتصادی دانست و گفت: ما در کشور با محدودیت منابع آب روبرو هستیم و سامانه‌های نوین آبیاری می‌توانند این نتیجه را برای ما داشته باشند که از کمترین میزان آب، بیشترین میزان محصول را تولید کنیم.

وی از پیگیری‌ها و تلاش‌های دکتر نوری نماینده محترم مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مسائل و مشکلات بخش کشاورزی تشکر و قدردانی نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه