English

دیوارنگاره میدان انقلاب به یاد فرشتگان مظلوم غزه مزین شد

تازه‌ترین دیوارنگاره میدان انقلاب به یاد فرشتگان مظلوم غزه با شعار «عدو که خنجر خود می‌زند از پشت، نشد حریف پدر، کودکش را کُشت» اکران شد.

دیوارنگاره میدان انقلاب به یاد فرشتگان مظلوم غزه مزین شد

به گزارش خبرگزاری موج، تازه‌ترین دیوارنگاره میدان انقلاب به یاد فرشتگان مظلوم غزه با شعار «عدو که خنجر خود می‌زند از پشت، نشد حریف پدر، کودکش را کُشت» اکران شد.

این سومین دیوارنگاره میدان انقلاب بعد از طوفان الاقصی است. دیوارنگاره با عنوان «طوفان الاقصی» ۱۵ مهر و همزمان با آغاز حمله جبهه مقاومت به اسرائیل در میدان فلسطین تهران نصب شد.

بامداد ۱۶ مهر هم دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به مناسبت انجام عملیات «طوفان الاقصی» مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی نصب و رونمایی شد. شهرداری تهران ۱۷ مهر از طرح جدید دیوارنگاره میدان انقلاب با عنوان «آتش توهین، حریف حقیقت نخواهد شد» رونمایی کرده بود.

همچنین در پی عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بار دیگر دیوارنگاره میدان فلسطین با بیان بخشی از آیه ۲۲ سوره سجده «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» «مسلماً ما از این مجرمان بی‌ایمان انتقام خواهیم گرفت» دوشنبه، ۱۷ مهر ماه به‌روز و رونمایی شد.

در این دیوارنگاره که طرحی از گنبد مسجدالاقصی دارد، جمله پرکاربرد این روز‌های شبکه‌های اجتماعی یعنی «طوفان الاقصی» به دو زبان عربی و انگلیسی روی آن درج شده است.

طرح دیوارنگاره میدان، ولی عصر (عج) شهر تهران با عنوان «شمر زمانه» و با شعار «دوباره شمر زمانه/دوباره قحطی آب» ۲۴ مهرماه با توجه به ظلم بی‌امان رژیم صهیونیستی و قطع آب به روی کودکان مظلوم فلسطین رونمایی شده بود. طرح دیوارنگاره میدان، ولی عصر (عج) شهر تهران دوم آبان ماه با توجه به اتحاد بین جبهه مقاومت علیه رژیم غاصب صهیونیستی با عنوان «سیل غیرت» و شعار «سیل غیرت می‌برد بنیان ظلم» رونمایی شده بود.

برج آزادی هم در حمایت از مردم فلسطین و پیروزی عملیات جبهه مقاومت و حماس بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی، به رنگ پرچم فلسطین درآمد و هشتک طوفان الاقصی بر آن نقش بست. همزمان با عملیات «طوفان الاقصی» در فلسطین، هنرمندان ایرانی و خارجی بسیاری طرح‌ها و ایده‌های خود را در قالب پوستر و اثر نقاشی منتشر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه