English

دفتر اطلاع‌رسانی حماس:

بیش از ۱۰ هزار شهید در نتیجه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه

رئیس دفتر اطلاع‌رسانی حماس ابراز داشت: بیش از ۱۰ هزار شهید و ناپدید در نوار غزه به دست رژیم صهیونیستی؛ بیمارستان "الشفا" نیز در خطر تعطیلی است.

بیش از 10 هزار شهید در نتیجه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از قدس پرس، "سلامه معروف"، رییس دفتر اطلاع‌رسانی دولت در نوار غزه ، شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که تاکنون جنایت‌های رژیم صهیونیستی در این ناحیه باعث شهادت بیش از ۱۰ هزار نفر شده است.

براساس این گزارش، وی بیان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون ۸۲ مقر دولتی و ده‌ها مؤسسه خدماتی در نوار غزه را تخریب کرده است و همچنین هشدار داد که بیمارستان "الشفا" در این ناحیه به دلیل نبود سوخت و در نتیجه توقف اجباری فعالیت خود، در معرض خطر قرار دارد و تنها چند ساعت فاصله دارد.

رییس دفتر اطلاع‌رسانی دولت در نوار غزه همچنین اعلام کرد که از تاریخ ۷ اکتبر تاکنون، ۲۵۱۰ دانش‌آموز فلسطینی در مقاطع تحصیلی مختلف به شهادت رسیده‌اند به دلیل بمباران رژیم صهیونیستی در نوار غزه.

معروف با اشاره به اینکه امروز برای نخستین بار از زمان شروع تجاوز رژیم صهیونیستی، ۷۰ زخمی برای درمان از نوار غزه خارج شده‌اند، تاکید کرد که وجود جساد شهدا در زیر آوار، خطر شیوع بیماری‌های واگیر را به همراه دارد.

لازم به ذکر است که حملات مرگبار ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در پاسخ به عملیات گردان‌های شهید "عزالدین قسام"، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، در سرزمین‌های اشغالی تحت عنوان " طوفان الاقصی " برای بیست و ششمین روز پیاپی ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه