English

وزیر آموزش و پرورش:

برای ایران قویتر در مدارس سرمایه گذاری کنید

وزیر آموزش و پرورش ایران روز دوشنبه با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار دانش‌آموز ایرانی در دوران دفاع مقدس و ابراز همدردی با فرزندان غزه، دانش‌آموزان را به تظاهرات علیه اسرائیل در «تجمع ۱۰ هزار نسل طوفان» در تبریز دعوت کرد.

برای ایران قویتر در مدارس سرمایه گذاری کنید

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر آموزش و پرورش ، روز دوشنبه در «تجمع 10 هزار نسل طوفان» در تبریز سخنرانی کرد و پیام دانش‌آموزان ایرانی را به همه کشورهای عربی بیان کرد: دانش‌آموزان خود را به میدان بیاورند و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهند. . وی به شهادت 36 هزار دانش آموز ایرانی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ایرانیان رهبر خود را دانش آموزی می بینند که جان خود را در راه دفاع از میهن فدا کرده است.

صحرایی افزود: کودکان امروز با عروسک های خود برای همدردی با کودکان غزه به این همایش آمده اند و این نسل نسل قاسم سلیمانی با 16.5 میلیون دانش آموز است. وی با بیان اینکه نسل طوفان استکبار را از بین خواهد برد و پیام دانش آموز ایرانی پیام صلح و دوستی برای جهانیان است. وی از دانش آموزان خواست که مهربانی خود را با کودکان غزه و مستضعفان جهان تقسیم کنند و علیه رژیم کودک کش فریاد بزنند.

صحرایی تاکید کرد: آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه که وجودشان در گرو وجود اسرائیل است، می دانند که اسرائیل در حال نابودی است. این همایش به مناسبت روز جوان و بسیج دانش آموزی به منظور ابراز همدردی با کودکان غزه برگزار شد و کمپین ملی عروسک های گریان و همچنین کتاب «شهدای فرهنگ و تربیت» به نمایش درآمد. رئیس سازمان بسیج دانشجویی و خواهر شهید فهیمده نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه