English

معاون رئیس جمهور آمریکا:

هیچ قصدی برای اعزام نیرو به نوار غزه نخواهیم داشت

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که با وجود گزارش هایی مبنی بر اعزام 2000 سرباز برای حمایت از تل آویو در صورت حمله زمینی به غزه، ایالات متحده هیچ قصدی برای اعزام نیروهای رزمی به اسرائیل یا غزه ندارد.

هیچ قصدی برای اعزام نیرو به نوار غزه نخواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وال استریت ژورنال، کامالا هریس معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در گفت و گو با برنامه 60 دقیقه اعلام کرد که دولت آمریکا هیچ قصد یا برنامه ای برای اعزام نیروهای رزمی به اسرائیل یا غزه ندارد.

این ادعا در پرتو گزارش اخیر وال استریت ژورنال است که به نقل از مقامات دفاعی آمریکا مبنی بر اینکه پنتاگون با 2000 سرباز از تل آویو در صورت حمله زمینی اسرائیل به غزه حمایت خواهد کرد.

با وجود ادعای هریس، دولت آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی تزلزل ناپذیر بوده است، زیرا از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می کند. هریس تصریح کرد: "بدون هیچ شکی، آنها حق دارند از خود دفاع کنند. با این حال، بسیار مهم است که هیچ ارتباطی بین حماس و فلسطینی ها وجود نداشته باشد. فلسطینی ها نیز از حق یکسانی برخوردارند که در جهت امنیت و امنیت، خودسازی عمل کنند. عزم و عزم راسخ و ما به صراحت اعلام کرده‌ایم که قوانین جنگ باید رعایت شود و کمک‌های بشردوستانه باید جریان یابد.»

دولت آمریکا همچنین به ایران هشدار داده است که در بحران خاورمیانه به ویژه نوار غزه دخالت نکند.

در همان مصاحبه، هریس معتقد است که جو بایدن بسیار "سرزنده" است و برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری تلاش می کند. این در حالی است که هم دموکرات ها و هم جمهوری خواهان نسبت به وضعیت جسمانی بایدن و گاف های او در رویدادهای رسمی و غیررسمی ابراز نگرانی کرده اند.

از هفتم اکتبر که عملیات طوفان الاقصی علیه اسرائیل آغاز شد، در نتیجه حملات هوایی تلافی جویانه اشغالگران، بیش از 8 هزار فلسطینی شهید و نزدیک به 20 هزار نفر زخمی شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه