English

۵ دلال ارز در تهران دستگیر شدند/طی کمتر از دو ماه بیش از ۳۰۰ هزار دلار آمریکا معامله کرده بودند

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ ابراز داشت: پنج فعال غیرمجاز ارزی با گردش مالی بیش از ۱۵۳ میلیارد ریال دستگیر شدند.

۵ دلال ارز در تهران دستگیر شدند/طی کمتر از دو ماه بیش از ۳۰۰ هزار دلار آمریکا معامله کرده بودند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار مسعود مصدق در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی در مبارزه با اخلالگران بازار ارز و درپی کسب خبری  مبنی بر فعالیت غیر مجاز ارزی از سوی افرادی در یک دفترکار در  محدوده نارمک تهران عوامل پلیس امنیت اقتصادی ، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اقدامات ماموران گفت:‌ تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که فردی با همکاری چهار تن از همدستانش از سال ۱۴۰۰ به خرید و فروش غیر مجاز ارز می‌پردازد. در ادامه با توجه به سوابق موجود و اسناد جمع‌آوری شده مشخص شد متهمان طی کمتر از دو ماه بیش از ۳۰۰ هزار دلار آمریکا به ارزش ۱۵۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال معاملات ارزی داشته‌اند.

مصدق ادامه داد:‌ همچنین در فاز بعدی تحقیقات پلیسی و استعلام های انجام شده مشخص شد متهمان از دلالان ارزی بوده و ۱۱۷ فقره حساب بانکی مرتبط با این افراد فعال است. این چهار متهم با اجاره کارت ملی سایر افراد اقدام به خرید ارز سهمیه‌ای و سپس فروش آن به نرخ  آزاد کرده بودند.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ گفت:‌ با تکمیل تحقیقات پلیسی و انجام پی‌جوئی‌ها تکمیلی، متهمان پس از هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهشان در محدوده نارمک تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. این چهار نفر پس از تکمیل تحقیقات پلیسی و به منظور ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی ماموران در این خصوص ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه