English

بیش از سه میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در راه‌های استان تهران ثبت شد

دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر (۲۴ اسفند پارسال) تا هفتم فروردین امسال در مجموع سه میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ تخلف ناشی از سرعت غیرمجاز در راه‌های ارتباطی این استان ثبت شده که ۴۸ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.

 بیش از سه میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در راه‌های استان تهران ثبت شد
به گزارش خبرگزاری موج

 ، استانداری تهران، ابوالفضل دربانی روز پنجشنبه با اشاره به آخرین آمار تردد مسافران نوروزی در راه‌های ارتباطی این استان گفت: مجموع ترددها از ۲۴ اسفند پارسال تا هفتم فروردین امسال ۳۸ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۲۴۶ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان تهران در این مدت سه میلیون و ۸۲۲ هزار و ۶۸۳ مورد بوده ضمن اینکه چهار میلیون و ۶۲۶ هزار و ۶۷ خودرو نیز از استان خارج شده‌اند.

دربانی در خصوص تلفات جانی و مصدومان حوادث رانندگی در استان نیز یادآور شد: در این مدت ۱۰ نفر در حوادث رانندگی جاده‌ای جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته ضمن اینکه مجموع تلفات تصادفات درون و برون شهری در این مدت ۲۰ نفر بوده که در این بخش نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد کاهش داشته‌ایم.

دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: تعداد مصدومان تصادفات رانندگی برون شهری استان نیز تاکنون ۱۳۲ نفر بوده که ۱۸ درصد کمتر از پارسال است البته در بخش تصادف درون شهری نیز ۷۶۳ نفر مصدوم داشتیم که این هم ۹ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کمتر است.

دربانی اضافه کرد: آمار جابجایی مسافر در پایانه‌های مسافربری ناوگان اتوبوس استان در این مدت ۴۴۲ هزار و ۶۴۹ نفر در قالب ۳۶ هزار و ۷۴۱ سفر (اتوبوس، مینی بوس و سواری) به اقصی نقاط کشور جابجا شدند همچنین ۲۷۵ هزار و ۱۱۷ مسافر نیز از دهمین طریق وارد استان شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه