English

هلال احمر جهت درمان مصدومان حادثه آتش‌سوزی عروسی در عراق اعلام آمادگی کرد

رئیس جمعیت هلال‌احمر ابراز داشت: این جمعیت جهت درمان مصدومان حادثه آتش‌سوزی عروسی در عراق اعلام آمادگی کرد.

هلال احمر جهت درمان مصدومان حادثه آتش‌سوزی عروسی در عراق اعلام آمادگی کرد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیام به وزیر بهداشت عراق و رئیس هلال‌احمر این کشور، حادثه آتش‌سوزی گسترده در مراسم عروسی در استان نینوا و کشته و مجروح شدن بیش از ۲۵۰ نفر در این حادثه را تسلیت گفت.

متن پیام‌های پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر به صالح الحسناوی وزیر بهداشت عراق و دکتر یاسین احمد عباس رئیس هلال احمر این کشور به شرح زیر است:

از طرف جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، مایلم فرصت را غنیمت شمرده و مراتب درود و احترام خود را به جنابعالی و همکاران محترمتان در وزارت بهداشت عراق ابلاغ نمایم.

با اندوه فراوان، از وقوع آتش‌سوزی در تالار جشن عروسی در شهرستان حمدانیه استان نینوا واقع در شمال کشور عراق مطلع شدیم که متأسفانه تاکنون منجر به کشته شدن ۱۱۴ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۵۰ نفر از مردم آن کشور و همچنین خسارات گسترده به ساختمان تالار شده است.

در این شرایط سخت، از طرف خود و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به جنابعالی و همکارانتان در وزارت بهداشت عراق تسلیت عرض می‌نمایم و آمادگی خود را جهت درمان مصدومان آن حادثه دردناک در بیمارستان‌های کشورمان اعلام می‌کنم.

مراتب همدردی جمعیت هلال احمر ایران را به کسانی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، ابلاغ می‌نمایم و برای جنابعالی و همکارانتان در ایفای تلاش‌های بشردوستانه‌تان به منظور ارائه خدمات به آسیب دیدگان آرزوی موفقیت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه