English

شرکت دادستان کل کشور در اجلاس دادستان‌های کشورهای عضو اکو

دادستان کل کشور برای شرکت در اجلاس دادستان‌های کل کشورهای عضو اکو، به جمهوری آذربایجان سفر کرد.

شرکت دادستان کل کشور در اجلاس دادستان‌های کشورهای عضو اکو

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موحدی، دادستان کل کشور به منظور شرکت در چهارمین اجلاس دادستان‌های کل کشورهای عضو اکو ، عازم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.

در این اجلاس که از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ شهریور برگزار می‌شود، به موضوعاتی از جمله همکاری علمی و پژوهشی بین مراکز آموزشی قضات دادسراها، همکاری عملیاتی برای مبارزه با قاچاق انسان، قاچاق مواد مخدر و جرایم سایبری و همچنین پیگیری مصوبات سه جلسه گذشته پرداخته خواهد شد.

علی جمادی، معاون مبارزه با قاچاق دادستانی کل و فوائدی، دادیار دادسرای دیوان‌عالی و رئیس اداره امور بین‌الملل دادستانی کل کشور در این سفر حجت الاسلام‌والمسلمین موحدی را همراهی خواهند کرد.

دیدارهای دو جانبه با دادستان‌های حاضر در این اجلاس از جمله دادستان کل جمهوری آذربایجان، روسیه، ترکیه و پاکستان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دادستان کل کشورمان است.

در این ملاقات‌ها مسائل و موضوعاتی همچون همکاری در تدوین کنوانسیون بین‌المللی جرایم سایبری، انتقال و استرداد محکومین بین دو کشور و ادامه همکاری‌ها در مبارزه با تروریست و افراط‌گرایی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

اولین اجلاس دادستان‌های کل کشورهای عضو اکو در اردیبهشت سال ۱۳۹۱ به میزبانی ایران، دومین اجلاس در آبان ۱۳۹۴ در ترکیه و سومین اجلاس در سال ۱۳۹۶ در پاکستان برگزار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه