English

رئیس سازمان محیط زیست در گفتگو با خبرگزاری موج؛

مخالف تخصیص زمین در حریم میانکاله بودیم/ برای یوزها دیگر نام نمی گذاریم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور با تأکید براینکه این سازمان مخالفت واگذاری زمین در حریم میانکاله بود درباره آخرین وضعیت ایران یوزپلنگ مادر گفت: دیگر برای یوزها نام نمی گذاریم تا بعدها با مشکل مواجه نشود.

مخالف تخصیص زمین در حریم میانکاله بودیم/ برای یوزها دیگر نام نمی گذاریم

علی سلاجقه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج درباره پروژه میانکاله خاطرنشان کرد: ما مخالف زمین دادن در حریم میانکاله بوده ایم چون از دید ما این پروژه مجوز محیط‌زیستی نداشته و نخواهد داشت.

وی افزود: وزارت صمت که زمین را در اختیار پروژه میانکاله گذاشته است باید در این باره پاسخگو باشد. البته از دستگاه قضا درخواست کرده‌ایم در کنار ما قرار بگیرد و دادستانی هم نسبت به خسارتی که به محیط‌زیست منطقه وارد می‌شود، اقدام کند.

معاون رئیس جمهور همچنین درباره نگرانی های زیست محیطی از سد چمشیر که هفته گذشته با سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویر احمد به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: با توجه به نمونه برداری که از 21. 11 .1401 خودمان در اداره کل استان کهگیلویه و بویر احمد انجام داده ایم روند تغییرات کیفیت ناچیز است و امیدواریم این روند ادامه یابد.

وی اضافه کرد: اگر احیانا تغییری در این روند مشاهده شد، گتوند 2 را به مرحله بهره برداری نمی رسانیم.

 سلاجقه در بخش دیگر گفتگو درباره آخرین وضعیت ایران یوز مادر گفت: دیگر برای یوزها نام نمی گذاریم تا بعدها با مشکل مواجه نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه