English

دیدار علیرضا زاکانی با عمار حکیم

شهردار تهران با رهبر جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار علیرضا زاکانی با عمار حکیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کانال اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، علیرضا زاکانی، شهردار تهران که در راس هیاتی به عراق سفر کرده است با سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی دیدار و گفت وگو کرد.

سید عمار حکیم در دیدار با زاکانی درمورد وضعیت خدمات شهری در بغداد و نحوه استفاده از تجربه شهرداری تهران درباره حمل و نقل و زیرساخت‌ها و فضای سبز تبادل نظر کرد.

در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم تاکید کرد که عراق در آستانه اجرای پروژه‌های راهبردی و توسعه‌ای بر اساس بودجه و برنامه دولت است که خدمت‌رسانی را در اولویت قرار داده است.

علیرضا زاکانی امروز با عمار موسی کاظم، شهردار بغداد نیز دیدار و دو طرف درخصوص همکاری های دوجانبه و تقویت روابط مشترک رایزنی کردند.

زاکانی و کاظم در خصوص پرونده های همکاری مشترک میان شهرداری های تهران و بغداد از جمله مدیریت پسماند، مجوز ساخت و ساز، حمل و نقل عمومی، مترو، توسعه راه ها و حل مشکلات ترافیکی تبادل نظر کردند.

شهرداران تهران و بغداد همچنین در مورد پرونده های از پیش مطرح شده و تکمیل روند اجرایی شدن آن ها و تبادل تجربه ها در موضوعاتی که شهرداری تهران در آن ها موفق عمل کرده است مانند بخش نظافت، آب، فاضلاب و سایر خدمات شهری رایزنی کردند.

زاکانی روز گذشته (شنبه) نیز با نصیف الخطابی، استاندار کربلای مقدس دیدار و گفت وگو کرد.

دو طرف در این دیدار درخصوص سازوکار همکاری و هماهنگی در زمینه های مختلف از جمله موضوع راهپیمایی میلیونی اربعین تبادل نظر کردند.

الخطابی تاکید کرد که کربلای مقدس پذیرای شهروندان کشورهای مختلف جهان صرف نظر از دین و تابعیت آن ها است تا این شهر به شهر تمام بشریت تبدیل شود و این همان چیزی است که امام حسین(ع) خواهان تحقق آن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه