English

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

طی ۱۸ ماه گذشته ۲۴ فیلم در زمینه دفاع مقدس ساخته شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابراز داشت: در ۱۸ ماه گذشته بنیاد شهید سرمایه‌گذاری‌هایی پیرامون تولید مستندهای بلند و کارهای نمایشی انجام داده است که طی ۱۸ ماه ۲۴ فیلم ساخته شده و از الان برای ۵ فیلم سینمایی بلند نیز برنامه‌ریزی انجام شده است.

طی ۱۸ ماه گذشته ۲۴ فیلم در زمینه دفاع مقدس ساخته شد

به گزارش خبرگزاری موج، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه اختتامیه سری مستند «آبروی کوچه‌ها» بیان کرد: سلسله برنامه آبروی کوچه‌ها در ۲۶ برنامه و در ارتباط با ۲۶ شهید با هماهنگی صدا و سیما تولید شده است. در این مستند مردم محله همراه با هم به دیدار والدین و همسران شهدا رفتند و تلاش شد از همه شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت، سلامتی، اقتدار و خدمت در این برنامه حضور داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بر اساس آماری که داشتیم ۴۵ هزار خاطره ثبت شده و برنامه ریزی کردیم کار ثبت خاطرات والدین شهدا و خود جانبازان ۷۰ درصد تا پایان امسال انجام شود.

وی با اشاره به انتشار اسناد مربوط به شهدا در سامانه‌ای به نام «افتخار» گفت: سامانه افتخار اسفند سال گذشته توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید که همه اسناد شهدا در آن سامانه بارگزاری شده و در اختیار همه پژوهشگران و مردم قرار خواهد گرفت.

قاضی زاده هاشمی درباره تولید فیلم‌های دفاع مقدس توضیح داد:  در ۱۸ ماه گذشته بنیاد شهید سرمایه‌گذاری‌هایی پیرامون تولید مستندهای بلند و کارهای نمایشی انجام داده است که طی ۱۸ ماه ۲۴ فیلم ساخته شده و از الان برای ۵ فیلم سینمایی بلند نیز برنامه‌ریزی انجام شده است؛ البته فیلمسازی گران شده به خصوص در حوزه دفاع مقدس که کاری پرهزینه است لذا امیدواریم با حمایت ستاد کل نیروهای مسلح بتوانیم هزینه تولید فیلم‌های این حوزه را کاهش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه