English

قاضی‌زاده هاشمی:

یک نگاه ملی مکتبی بین مردم نسبت به شهدا وجود دارد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مردم حتی هنگام اغتشاشات هم با جمعیت عظیمی در مراسم تشییع شهدا حضور پیدا می‌کنند و یک نگاه ملی مکتبی بین مردم نسبت به شهدا وجود دارد.

یک نگاه ملی مکتبی بین مردم نسبت به شهدا وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در روز بزرگداشت شهدا با اشاره به حساسیت‌های وضعیت بیمه ایثارگران، خاطرنشان کرد: تا به امروز شاهد این نگرش ویژه به‌خصوص از سوی مجلس شورای اسلامی بوده‌ام و این نگاه در بین مسئولان و خانواده محترم شهدا عمومیت دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تکریم جامعه ایثارگری از سوی مردم، گفت: مردم حتی هنگام اغتشاشات هم با جمعیت عظیمی در مراسم تشییع شهدا حضور پیدا می‌کنند و یک نگاه ملی مکتبی بین مردم نسبت به شهدا وجود دارد.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه شرایط بیمه در سال آینده سخت‌تر می‌شود، عنوان کرد: مطابق قانون بودجه در خصوص بیمه تکمیلی اجازه اولویت‌بندی نداریم و برای همین شرایط سخت‌تر است ولی موظف به ارائه خدمت مناسب به ایثارگران هستیم.

معاون رئیس‌جمهور گفت: جامعه ایثارگری قهرمان و محترم است و این موضوع مسئولیت و کار مسئولان را دو چندان می‌کند. بیمه دی بیمه‌گذار ایثارگران است و بنیاد مالکیت چندانی در بیمه دی ندارد و نمی‌خواهیم ایثارگران ضرر کنند. خدمت باید بدون نقص و متعالی باشد و باید تلاش کرد که هزینه‌ها کنترل و اولویت‌بندی شود تا نقطه بهینه شکل بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه