English

آتش نشانان در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر آماده باش هستند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش نشانان پایتخت تامین ایمنی شرکت کنندگان در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیر را بر عهده دارند.

آتش نشانان در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر آماده باش هستند

به گزارش خبرگزاری موج، قدرت الله محمدی ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت و امامت، در این باره گفت: همزمان با روز بزرگ عید غدیر و برپایی جشن مهمانی ۱۰ کیلومتری از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز جمعه ۱۶ تیرماه سال جاری از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی، سازمان آتش نشانی تهران همانند سال گذشته ایمنی شرکت کنندگان در این جشن بزرگ را برعهده دارد.

وی تصریح کرد: در این راستا ضمن آماده باش کامل آتش نشانان در ۱۳۷ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر تهران، تمهیدات ویژه‌ای برای تامین ایمنی این مراسم بزرگ انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران، ادامه داد: ۳۰۰ نفر آتش نشان پایتخت به همراه ۱۲۰ دستگاه خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت آتش نشانی با تجهیزات کامل در نقاط مختلف از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی مستقر می شوند.

محمدی تاکید کرد: نیروهای آتش نشانی به همراه خودروهای عملیاتی سنگین و سبک مستقر از ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۶ تیرماه در ۲۰۰ نقطه از مسیر جشن مهمانی ۱۰ کیومتری عید سعید غدیر حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی حاضر و مستقر خواهند شد و تا پایان برگزاری مراسم جشن در محل های مشخص شده باقی خواهند ماند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: تعدادی از مدیران ارشد عملیاتی این سازمان نیز با خودروهای مربوطه مشغول گشت زنی خواهند بود که علاوه بر سرکشی به اکیپ‌های استقراری، وضعیت ایمنی مراسم جشن را تحت کنترل خواهند داشت.

محمدی در ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید سعید غدیر به شهروندان توصیه کرد که در صورت بروز هرگونه آتش سوزی و یا حادثه، خونسردی خودشان را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و بلافاصله مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه