English

سازمان ثبت احوال کشور:

بیش از ۷۰۰۰ درخواست کارت هوشمند ملی در نمایندگی‌های خارج از کشور ثبت شده است

سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد که تاکنون بیش از ۷ هزار و ۹۲۶ نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور درخواست‌ کارت هوشمند ملی خود را در نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسانده‌اند.

بیش از ۷۰۰۰ درخواست کارت هوشمند ملی در نمایندگی‌های خارج از کشور ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری موج، صدور کارت هوشمند ملی ایرانیان خارج از کشور و اخذ درخواست برخط کارت ملی از اوایل فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در نمایندگی های کوالالامپور، فرانکفورت، وین، نمایندگی‌های اسلو،  واشنگتن و استکهلم و بانکوک فعال شده‌اند و در حال حاضر این نمایندگی‌ها به ۱۹ مورد توسعه یافته است.

لازم به ذکر است، یکی از سیاست های دولت سیزدهم و تاکیدات ریاست محترم جمهور و وزیر کشور، ارتباط ایرانیان خارج از کشور با داخل بوده است که با هماهنگی های سازمان ثبت احوال کشور، زیرساخت های لازم فراهم و امکان صدور و تحویل کارت هوشمندملی برای ایرانیان خارج از کشور فراهم گردیده است.

در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در استانبول، استکهلم، اسلو، باکو، بانکوک، بروکسل، پاریس، دبی، رم، فرانکفورت، کوالالامپور، مادرید، مسکو، مومبای، هامبورگ، واشنگتن، وین و کپنهاک و تفلیس خدمت مربوط به کارت هوشمند ملی را به ایرانیان مقیم خارج از کشور ارائه می‌نماید.

بیشترین درخواست‌های کارت هوشمند ملی مربوط به نمایندگی فرانکفورت با ۲ هزار و ۲۱۱ مورد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه