English

پلیس پیشگیری تهران بزرگ:

دستگیری فردی که از ۴۰ نفر با تهدید سلاح سرد در شمال تهران زورگیری کرد

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مردی که با تهدید سلاح سرد اقدام به بیش از ۴۰ فقره زورگیری از مردم کرده بود، دستگیر شد.

دستگیری فردی که از ۴۰ نفر با تهدید سلاح سرد در شمال تهران زورگیری کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد:‌ حوالی ساعت ۱۶ روز گذشته ماموران عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب درحال گشت زنی در محدوده بلوار شهید پاک‌نژاد بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا تکرو که راکب آن در حال زاغ‌زنی افراد گذری در خیابان بود مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند. در همین حین متهم به طرف شهروندی که در حال گذر از خیابان بوده حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراهش کرد و از محل متواری شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند، گفت:‌ متهم به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شد. در همین راستا نیز ماموران اقدام به اجرای طرح مهار کرده و با اقدامات پیش‌دستانه و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، سرانجام دقایقی بعد موتورسیکلت مذکور متوقف و متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

مافی با اشاره به انجام بازرسی از متهم دستگیر شده، گفت:‌ ماموران در بررسی‌های بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد و دو دستگاه تلفن همراهی را که لحظاتی قبل سرقت کرده بود به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به بازجویی از متهم ادامه داد: متهم ۴۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۴۲ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و گفت که پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه، اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته است که در تحقیقات و اقدامات ماموران برای دستگیری  این مالخر اموال مسروقه نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به سوابق متهم نیز گفت:‌بررسی ماموران نشان داد که متهم پیش‌تر نیز به جرم سرقت دستگیر و روانه زندان شده است. در این پرونده نیز تاکنون ۲۰ شاکی شناسایی شده و تحقیقات برای کشف دیگر جرائم و شناسایی مالباختگان دیگر همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه